کشف ۱۰ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی گفت: به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مرزهای استان کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در نوار مرزی استان خبر داد و در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل نامحسوس مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی چند عملیات دقیق و منسجم توانستند قاچاقچیان را زمین گیر کرده و مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

سردار محمد احمدی افزود: طی این چند عملیات، مرزبانان تعداد ۹۶ هزار و ۸۲۰ عدد انواع داروی خارجی، ۱۲۰ کیسه شکر احتکار شده به مقدار ۶ تن، ۴۲ قلم کالای دندانپزشکی، چندین دستگاه گوشی هوشمند و کالای قاچاق دیگر را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریالی کشفیات اخیر، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۳ نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار احمدی با اشاره به پیامد‌های زیان بار قاچاق کالا خاطر نشان کرد: امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است مرزبانان این استان به طور شبانه روزی با اقتدار کامل در مقابل هر گونه قاچاق ایستادگی می‌کنند تا نگذارد چرخه تولیدات داخلی متوقف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.