فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۱۹ میلیاردی کالای قاچاق در مرزهای استان خبر داد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مرزداران  استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی توانستند در چند عملیات دقیق و منسجم مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف کنند.

سردار محمد احمدی افزود: مرزبانان مستقر در نوار مرزی با شناسایی محل‌های جا به جایی کالای قاچاق، توانستند مقدار یک میلیون و ۴۲ هزار نخ سیگار، مقادیر قابل توجهی قطعات خودرو، اقلام سیم پیچی، لوازم برقی خودرو‌های خارجی، البسه، برنج، ۲۹۵،  رب، مقدار زیادی بنزین و گازوئیل، قرص دارویی، دندان مصنوعی و چند قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

سردار احمدی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۵ نفر دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق اذعان کرد: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی با وجود نزولات جوی فراوان و شرایط سخت جغرافیایی در راستای انسداد و کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرایم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.