یک روزنامه محافظه‌کار آمریکایی تاکید کرد نامزد دموکرات در صورت پیروزی در انتخابات، توسط رئیس مجلس پیشین آمریکا کنترل خواهد شد.

یک روزنامه آمریکایی محافظه کار به نام the american conservative اعلام کرد که کامالا هریس، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات، زندانی نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان خواهد شد.

براساس گزارش آر تی، این روزنامه نوشت که تصمیم جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا برای کناره گیری از رقابت‌های ریاست جمهوری تحت تأثیر فشار نیرو‌های حزبی قبلی، کمک کنندگان مالی و نخبگان پارلمانی بود که پلوسی نقش مهمی در آن داشت.

این روزنامه فاش کرد: پلوسی، قدرتمندترین رئیس مجلس نمایندگان در تاریخ آمریکا موفق شد به طور مؤثری ریاست جمهوری را وام‌دار مجلس کند و وارثی را با رزومه‌ای بسیار شبیه به خود، تاج گذاری کرد و عملا قانون اساسی آمریکا را تغییر داد.

the american conservative معتقد است که در لحظه بحرانی که به قدرت و اراده کامل قوه مجریه آمریکا نیاز دارد، ملت با این احتمال مواجه‌اند که با توجه به اینکه هریس زندانی هوا و هوس پلوسی خواهد بود، توسط نانسی پلوسی از قوه مقننه رهبری شود.

این رونامه افزود: در این صورت هریس مانند جمیز بوکانن، بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا خواهد بود. زیرا با مجموعه‌ای از مشکلات روبرو بود اما توانست فقط بر بخش کوچکی از آن‌ها فائق بیاید و محکومیت‌های بسیاری را دریافت کرد. این تراژدی کامالا هریس است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار