ورزشکار رشته موتورسواری در خصوص حضور آرزو عابدینی در آسیا کاپ گفت: قطعا لیاقت حضور و حتی کسب مقام را دارد.

ورزشکار رشته موتورسواری در خصوص حضور آرزو عابدینی در آسیا کاپ گفت: امید و افتخار ماست و قطعا لیاقت حضور و حتی کسب مقام را دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، شقایق بنائیان ورزشکار جوان رشته موتورسواری که در مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان حضور داشت در خصوص حضور ملی پوش ایران در کاپ آسیا گفت: من خیلی خوشحالم که ورزشکاران ما در مسابقاتی فراتر از مسابقات کشوری شرکت می‌کنند. این حضور امیدی است که بتوانیم توانایی‌های خودمان را به همه ثابت کنیم. آرزو عابدینی باعث افتخار و امیدماست ما از این بابت خیلی خوشحالیم، قطعا لیاقت حضور و حتی کسب مقام را دارد.

ورزشکار جوان رشته موتورسواری گفت: مسابقه انتخابی آسیا کاپ هم عالی بود و انتخاب آرزو عابدینی به عنوان نماینده شایسته ایران با عدالت انجام شد. من در ابتدای مسیر هستم و به دنبال کسب تجربه. جا دارد از مجموعه فدراسیون خصوصا رئیس فدراسیون و بخش بانوان فدراسیون و خانم سیدمهدی تشکر کنم.

خانم عابدینی و آقای ساسان اکبری امید را در دل ما زنده کردند. انگیزه و تلاش ما برای رسیدن به مقام‌های بالاتر را افزایش دادند و امیدوارم ما نیز ادامه دهنده راه دوستان و هم رشته ای‌های خودمان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار