رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: سرعت دومینوی فروپاشی صهیونیست در منطقه در حال افزایش است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور در مراسم  اختتامیه دوره توانمندسازی طرح «یاوران ولایت» فرماندهان واحد‌های پیشگام بسیج دانش آموزی استان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد گفت: سرعت دومینوی فروپاشی صهیونست در منطقه در حال افزایش است و شما فرماندهان واحد‌های پیشگام بزودی آن روز را خواهید شد. 

 سردار مجتبی باستان، با اشاره به اینکه فرماندهان واحد‌های پیشگام باید دو نکته را در نظر بگیرند، گفت: نکته اول اینکه شما فرماندهان باید ناظر به فضای منطقه باشید و قرار است آینده را شما در دست بگیرید و نکته دیگر اینکه شما الگوی زن سوم مسلمان در حوزه حجاب و فعالیت در جامعه هستید. 

این مسئول با اشاره به شناخت فضای منطقه ادامه داد: رژیم صهیونستی با جنایت‌ها و نسل‌کشی‌هایی که در حال انجام در منطقه است بی‌نظیر بوده و تلاش دارد که فضا را بهم بریزد. 

سردار باستان افزود: سرعت دومینوی فروپاشی صهیونست در منطقه در حال افزایش است و شما فرماندهان بزودی آن روز را خواهید شد. 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به ۱۰ دلیلی که باعث فروپاشی این رژیم خواهد شد، گفت: دلیل اول اینکه این جنایت‌های رژیم صهیونستی به حمایت‌های چه کسی در حال اتفاق افتادن است؟ آمریکا و انگلیس، و به همین دلیل محکوم به فروپاشی است. 

وی گفت: دوم اینکه رژیم صهیونستی یک کشور یا دولت نیست بلکه یک سازمان تروریستی بزرگ و رژیم جعلی است و موساد آن را اداره می‌کند و این رژیم تاکنون ۴۰ هزار نفر را شهید کرده و جنایت اخیر مدرسه که ۱۰۰ نفر را به خاک و خون کشیدند که هیچ دولت و حکومتی چنین جنایتی را انجام نمی‌دهد، بنابراین نابودی این رژیم نزدیک است.

سردار باستان ادامه داد: دنیا نسبت به ماهیت صهیونستی آگاه و بیدار شده و امروزه حتی نوجوانان و جوانان آمریکایی نیز در حال اعتراض به این جنایت‌ها هستند و هر روز نیز این اعتراضات بیشتر شده و این هم دلیل سوم فروپاشی رژیم صهیونستی است.

وی عدم ارتباط و گردن‌گیری جنایات رژیم صهیونستی توسط کشور‌های دیگر، محصور شدن در چهاردیواری‌های بتنی، دوتابعیتی بودن مردم و مهاجرت را از دلایل دیگر فروپاشی رژیم صهیونستی عنوان کرد. 

سردار باستان گفت: همچنین وقتی کسی ظلم می‌کند، نسل‌کشی می‌کند به مراتب سرعت فزوپاشی و اضمحلال آن نیز افزایش می‌کند و این دلیل دیگر فروپاشی این رژیم منحوس است. 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور ادامه داد: از طرف دیگر این نسل‌کشی‌ها باعث انسجام بیشتر کشور‌های اسلامی و تقویت جبهه مقاومت شد و وقتی این‌ها شهید اسماعیل هنیه را در ایران ترور کرده و به شهادت رساندند کشور‌های منطقه به جبهه مقاومت کمک کرده و این نیز از دلایل دیگر نزدیک شدن فروپاشی این رژیم را رقم می‌زند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج برای همه دانش آموزان است، گفت: حضور در جلسات انجمن اولیای مربیان، برگزاری جلسات بصیرتی، آگاه سازی و روشنگری با کمک مدیران مدرسه، فعال‌سازی گروه‌های هنری سرود و تئاتر در مدارس، برگزاری اردو‌های جهادی، برگزاری مسابقات ورزشی و فعال بودن در حوزه تبلیغات از جمله ویژگی یک فرمانده واحد پیشگام دانش آموزی است. 

وی افزود: در حوزه علمی و آموزشی تقویت بنیه علمی مهم است و باید در مدرسه حرف شما را به عنوان یک نخبه علمی بپذیرند و شما دانش آموزان در لیگ علمی پایا که یکی از بزرگترین لیگ‌های علمی جهان اسلام است باید حضور فعال داشته باشید. 

سردار باستان ادامه داد: همچین فرماندهان واحد‌های پیشگام باید آسیب‌های اجتماعی احتمالی در مدارس خود را با کمک مدیر مدرسه حل کنند بنابراین فعالیت شما باید به عنوان بسیج مدرسه باشد. 

وی تبلیغ و ترویج احکام را از دیگر وظایف فرماند‌های واحد‌های پیشگام عنوان کرد و گفت: برخی داشن آموزان احکام را آنطور که باید درک نکردند بنابراین باید با برگزاری جلساتی و فعالیت‌هایی در این حوزه به این افراد آموزش داده شود. 

وی افزود: همچنین همانطوری که در فضای حضوری بسیج فعال است در فضای مجازی نیز باید فعال باشد و بسیج مدرسه در این راستا باید گروه یا کانالی تشکیل داده و فعالیت کند. 

سردار باستان در پایان سخنان خود گفت: بسیج کمک می‌کند ارزش‌های انقلاب و اسلام در فضای مدرسه به همه دانش آموزان منتقل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.