عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه صبح امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون به منظور بررسی برنامه‌ها و سوابق گزینه‌های پیشنهادی کابینه چهاردهم گفت: امروز کمیسیون برنامه و بودجه در نوبت صبح میزبان گزینه‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان بود.

نماینده مردم «رشت» در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه برنامه‌های کاری خود را تشریح کرد و در ادامه نمایندگان سوالاتی را از وی مطرح کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان در این جلسه در رابطه با مباحثی همچون نظام پرداخت یارانه و هدفمندی یارانه‌ها و همچنین مباحث مربوط به ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی سوالاتی را مطرح کردند. همچنین نمایندگان در این جلسه در رابطه با مباحث آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که به روز نیست سوالاتی داشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادامه نمایندگان در رابطه با رویکرد‌های سیاسی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس ششم سئوالاتی را مطرح کردند.

 کوچکی نژاد در ادامه با اشاره به جلسه بررسی برنامه‌ها و سوابق گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این کمیسیون بیان کرد: آقای ظفرقندی با حضور در جلسه کمیسیون برنامه‌های خود را برای نمایندگان کمیسیون تشریح کرد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان کمیسیون در این جلسه سوالاتی درباره نظام ارجاع سلامت و پزشک خانواده و همچنین اقتصاد علوم پزشکی در کشور و عیوب سیستم اداری نظام سلامت سوالاتی را از گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان مطرح کردند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با این حال گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این جلسه تاکید بر اصلاح مسائل مربوط به نظام ارجاع، اقتصاد علوم پزشکی و عیوب اداری نظام سلامت داشته و تاکید کرد که باید این موارد اصلاح شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار