بازرس کل کردستان گفت: حساب بانکی شرکت‌ها و واحد‌های بزرگ صنعتی و تولیدی باید به داخل استان منتقل شود و بازرسی این موضوع را پیگیری می‌کند.

عیسی هواسی شامگاه دوشنبه در اولین کمیسیون علمی، تخصصی با محوریت (راهکار‌های تحقق شعار سال با موضوع جهش تولید با مشارکت مردم) در جمع دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی استان در سنندج گفت:  اقتصاد محور اصلی تاکیدات رهبری است و تحقق این مهم نیازمند اهتمام ویژه مدیران استان به این موضوع است.

بازرس کل استان کردستان با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان، خاطرنشان کرد: تحقق جهش تولید منوط به برنامه ریزی و تلاش مضاعف مدیران اجرایی است.

وی گفت: برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی عامل همگرایی و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف می‌شود‌.

هواسی انگیزه، ابتکار و جسارت مدیران را لازمه پیشبرد کارها دانست و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس ظرفیت‌های موجود در مجموعه های خود به حل مشکلات اقتصادی استان کمک کنند.

بازرس کل کردستان با اشاره به نقش بازرسی کل استان در حوزه نظارت، افزود: بازرسی استان در راستای نیل به اهداف شعار در کنار دستگاه‌های می‌ایستد و در اجرای صحیح برنامه‌ها و قوانین مربوط حامی آنها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به ۱۸۴ گزارش آسیب‌شناسی تهیه شده توسط این بازرسی در سال گذشته گفت: درجریان برگزاری کمیسیون‌های علمی تخصصی، تلاش در راستای توسعه استان اولویت اداره کل بازرسی در استان است.

در این جلسه تعدادی از اساتید، نخبگان، مدیران و کارشناسان به اظهارنظر پیرامون اهم مشکلات در راستای تحقق شعار سال پرداخته و مقرر شد کمیته‌ای از افراد صاحب نظر دانشگاهی و اجرایی تشکیل و نسبت به تهیه گزارش‌های ادواری منظم به پیشنهاد‌های موثر اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.