مدیر موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم گفت: ۸۲۳ دانش‌آموز و ۲۴ دانشجوی بی‌سرپرست و یا بدسرپرست در قم تحت پوشش موسسه قرار دارند.

منوچهر دهشیری گفت: از این تعداد، ۲۶۴ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، ۱۹۸ دانش‌آموز در مقطع متوسطه اول و ۱۲۷ دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم در حال تحصیل هستند.

مدیر موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم عنوان کرد: ۲۴۰ دانش‌آموز یتیم، ۳۰۸ نفر فرزند طلاق، ۱۶ نفر پدر در حبس و ۴۹ نفر نیز پدر از کار افتاده در تحت حمایت این موسسه هستند.

او ادامه داد: تاکنون ۲۰۴ دانش‌آموز با بهره‌مندی از خدمات این موسسه فارغ‌التحصیل و توانمند شده و نیازی به کمک موسسه ندارند.

دهشیری بیان کرد: موسسه دارالاکرام دانش‌آموزان مستعد فاقد سرپرست و یا بدسرپرست را تحت پوشش قرار می‌دهد و ماهیانه از ۲۶۹ هزار تا ۹۵۷ هزار تومان بر اساس پایه تحصیلی و دستاورد‌های تحصیلی پرداخت می‌کند.

مدیر موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم گفت: با توجه به نرخ تورم سالیانه، اول مهرماه هر سال ۲۰ درصد به بورسیه دانش‌آموزان اضافه می‌شود.

دهشیری، نظارت درسی برای ارتقا سطح کیفیت تحصیل، برگزاری کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه از جمله هوش مصنوعی، کامپیوتر و زبان، تهیه ۱۱۸ دستگاه تبلت و موبایل، تهیه ۹ دستگاه لپ تاپ و کامپیوتر و تهیه ۷۵۰ پک لوازم‌التحریر از جمله خدمات آموزشی موسسه به دانش‌آموزان بوده‌است.

مدیر موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم افزود: موسسه دارالاکرام خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی و مددکاری نیز به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان ارایه می‌دهد.

مدیر موسسه خیریه دارالاکرام شعبه قم در پایان با تبریک روز خبرنگار با اشاره به حساسیت وظیفه اطلاع‌رسانی، گفت: انجام رسالت اطلاع‌رسانی و ایجاد رابطه دوسویه بین مردم و مسوولان کار بسیار ارزشمندی است.

۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به‌عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده‌است.

برچسب ها: دانش آموز ، یتیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار