رئیس اداره توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش گفت: مدارس غیردولتی اجازه دارند سه نوع شهریه مصوب، فوق برنامه و هزینه‌های جانبی دریافت کنند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان امروز در جمع خبرنگاران گفت: شهریه هر مدرسه متفاوت و بر اساس امکاناتی که ارائه می‌دهد تعیین می‌شود و شورایی در این زمینه تشکیل و شهریه مدارس غیردولتی را متناسب سازی می‌کند.


محسن محمدی‌نژاد افزود: شهریه فوق برنامه نباید بیشتر از ۴۰ درصد شهریه مصوب باشد و پوستر شهریه مدرسه حتماً باید در دید اولیا نصب شود و قرارداد شهریه نیز در سه نسخه تهیه و یک نسخه آن در اختیار والدین قرار گیرد.


وی ادامه داد: مطالبه‌گری و شکایات و انتقادات بدون ذکر نام والدین و دانش آموزان قابل بررسی است و افراد می‌توانند هر گونه تخلف را در شهرستان‌ها به کارشناسان مدارس غیردولتی و در اداره کل آموزش و پرورش استان از طریق تلفن ۰۳۴۳۲۲۳۹۱۵۰ و  ۰۳۴۳۲۲۳۳۰۲۰  گزارش دهند.


رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:  ۱۲۰۰ مجوز مدرسه غیردولتی در استان صادر شده و ۱۶۰ هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار