فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: به مناسبت اربعین حسینی پیاده روی بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: خبرنگاری کاری مهم و سخت است و کسانی که جزو این قشر هستند از خواص جامعه محسوب می‌شوند.

او با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهید صارمی و شهدای خبرنگار در غزه، ادامه داد: رسالت خبرنگاری در جهت بصیرت افزایی رشادت‌ها و دلاورمندی‌ها می‌طلبد که از همه بر نمی‌تابد و مهم‌ترین کار در موضوع رسانه آگاهی بخشی به جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین کار‌های رسانه‌های طراز انقلاب در مقابل رسانه‌های ضد انقلاب جریان سازی، گفتمان سازی و مطالبه گری است.

او گفت: امروز در مقابل یک جنگ ترکیبی در مقابل برنامه‌های دشمنان قرار گرفته ایم که مهم‌ترین نقش جهت تبیین و روشنگری بر عهده افسران جنگ نرم و رسانه‌های انقلاب اسلامی است.

سرهنگ حیاتی بیان کرد: دشمنان با استفاده از ظرفیت رسانه‌ای که دارند علی رغم دشمنی‌ها و دروغ پراکنی ها، کار‌های بزرگ در کشور را کوچک و مشکلات کوچک را جهت یاس و ناامیدی به جامعه، بزرگ جلوه می‌دهند که رسالت و جایگاه خبرنگاران انقلاب بسیار کلیدی است.

او با اشاره به ایام اربعین حسینی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین موضوع در شهرستان کازرون، حرکت عظیم فرهنگی مردمی هر ساله در اربعین حسینی برای جاماندگان اربعین حسینی در یک مسیر ۱۵ کیلومتری از دو راه دریس به سمت امام زاده سید حسین (ع) کازرون است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون افزود: پیش بینی می‌شود بیش از ۶۰ هزار نفر در این مسیر پیاده روی حضور پیدا کنند که با هماهنگی همه مسئولان ۲ شهرستان کازرون و کوه چنار کمیته‌هایی در جهت رفع مشکلات سال‌های قبل تشکیل شده است.

او افزود: در مسیر پیاده روی اربعین حسینی شاهد بهترین صحنه‌ها از مردم عاشق اهل بیت (ع) هستیم که مسیر نجف به کربلا را برای همگان تداعی می‌کند و قرار است ۶۰ موکب به جاماندگان اربعین حسینی خدمات ارائه کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار