کارگاه ارتقای سطح علمی و مهارتی روسای و معاونین هماهنگ کننده یگان‌های نزاجا به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش برگزار شد

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان در افتتاحیه کارگاه ارتقای سطح علمی و مهارتی روسای و معاونین هماهگ کننده یگان‌های نزاجا در استان‌های کرمان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه در فرهنگ تربیتی آموزش‌های ضمن خدمت نیز متناسب با نیاز‌های درون سازمانی که احساس می‌شود برگزار می‌شود، گفت: این آموزش‌ها نیاز است که برای ارتقا دانش امنیتی و سطح آموزش هدف متناسب با سطح تمهیدات برگزار شوند.

وی با بیان اینکه آنچه برای ما ملاک و اصل است، عدم قطعیت در فضای رزم است، افزود: در همین رابطه ایجاب می‌کند که متناسب با سطح تمهیدات، ارتقا دانش دفاعی و امنیتی را داشته باشیم.

امیر سرتیپ غلامعلیان تصریح کرد: ارتقا سطح دانش مهارتی برای جامعه هدف و ترغیب در سطح تمهیدات، دو مولفه بسیار مهم هستند که برنامه ریزی خاص خود دارند.

وی با اشاره به اینکه در بحث‌های فرهنگی برای جامعه هدف، بایستی مورد توجه قرار گیرد، گفت: در زمینه مباحث فرهنگی و اجتماعی باید در نظر داشت که بازدارندگی لازم به وجود آید و مدنظر بگیریم که جامعه هدف آماده پذیرش مباحث مدنظر می‌باشد یا خیر. 

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور بیان داشت: با توجه به اینکه جامعه هدف یکی است در حوزه کاری ما، جامعه هدف متناسب با شرایطی که دارد آموزش‌های مشخص و لازم را دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه جامعه هدف دقیقا نسلی هستند که در زمان انقلاب حضور نداشتند و از بحران‌ها و التهابات جنگ بی اطلاع اند و از واقعیات بی خبر هستند، یادآور شد: نسل جدید هم اکنون، بشدت تحت تاثیر کانال‌های اجتماعی و فضای اجتماعی هستند.

وی گفت: نسل جوان، تحت تاثیر حجمه‌های فرهنگی و اجتماعی و رسانه‌ای هستند و ذهن آنها را درگیر کرده اند کما اینکه ما در زمینه ارتقا تمهیدات رسانه‌ای و فضای مجازی آسیب پذیر هستیم و بشدت احساس ضعف داریم.

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور اظهارکرد: باید این سطح خطر را جدی بگیریم و به این مهم، توجه ویژه کرد.

وی با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی عمیق را در اولویت کاری در زمینه افزایش مهارت و کار علمی فضای مجازی کرد، افزود: با تشخیص خلا‌ها و آسیب‌ها می‌طلبد که اساتید متخصص و باسوادی که از موضوع‌های مبتلابه جامعه آشناییت دارند، در بحث آموزش‌ها وارد شوند.

امیر سرتیپ غلامعلیان ضمن بیان اینکه برای انجام جهاد تبیین، باید هم قطعیت داشته باشد و هم فوریت، گفت: سطح تمهیدات باید هدفگذاری شود و متناسب فضای زندگی و شرایط اقتصادی جامعه باشد و پس از هر کلاس آموزشی نیز خروجی خوبی داشته باشد.

برچسب ها: مهارت ، دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار