فرماندار چابهار گفت: بیش از ۸۰ درصد راه‌های روستایی در بخش پیرسهراب چابهار بازسازی و راه‌های دسترسی به مزارع بازگشایی شده است.

جواد سپاهی  در دیدار با معتمدان و ریش سفیدان بخش پیرسهراب چابهار اظهار داشت: اقدامات خوبی در سه سال گذشته در این شهرستان توسط دولت در حوزه برق، آب، راه‌های روستایی، آب کشاورزی در روستا‌ها انجام گرفته است.

وی ادامه داد: همت و تلاش و همراهی مردم در جنوب سیستان و بلوچستان قابل تقدیر و در حوزه آبرسانی بیش از ۳۰۰ روستا در چابهار و دشتیاری از آب لوله کشی بهداشتی بهره‌مند شدند.

فرماندار چابهار تصریح کرد: مخابرات در حوزه فیبر نوری اقدامات خوبی انجام داده، اما هنوز نیاز به تلاش و برنامه ریزی است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در سیل اخیر دچار مشکلاتی در حوزه‌های مختلف شدیم افزود: بازسازی مناطق سیلزده، ساخت خانه‌های روستاییان به بهترین نحو ممکن صورت گرفته و اعتبارات خوبی به دهیاری‌ها اختصاص داده شده که انتظار می‌رود بخشداران هماهنگی‌ها و همکاری‌ها را با دهیاران جهت رفع نواقص روستا‌ها داشته باشند.

سپاهی ضمن تشکر از خدمات بخشدار سابق پیرسهراب گفت: تلاش‌های وی در بخش برای مردم قابل ملموس و امیدواریم بخشدار جدید در تکمیل کار‌های قبلی اقدام و باتوجه به اینکه فرد شایسته و بومی خود بخش منصوب شده، انتظار می‌رود همراهی مردم و تلاش خود بخشدار باعث تحول در حوزه‌های مختلف شود.

معتمدین و متنفذین نیز درخصوص اقدامات انجام شده در شهرستان از فرماندار تشکر کردند و گفتند: رفع قطعی آنتن دهی، توجه ویژه به جاده‌ها و آب روستایی از دیگر خواسته‌های ریش سفیدان منطقه است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار