با برگزاری بخش آوایی مسابقات در گروه بانوان منطقه شهرکرد، مرحله شهرستانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهارمحال‌وبختیاری پایان یافت.

محسن مولوی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد میزبان بخش آوایی مرحله شهرستانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان در بخش آوایی در گروه بانوان بود، اظهار کرد: این رویداد قرآنی با حضور ۱۶۰ متسابق از شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان، کوهرنگ، فارسان و فرخ‌شهر در شهرکرد برگزار شد.

وی با بیان اینکه بخش آوایی این مسابقات ویژه بانوان شهرستان‌های بروجن، لردگان، فلارد، خانمیرزا، کیار و اردل در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر بروجن در هشتم مردادماه برگزار شد، ادامه داد: همچنین این مسابقات با حضور متسابقان سراسر استان در روز ۱۲ مردادماه در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی در پایان با تأکید بر اینکه امسال در مجموع، ۴۲۴ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند، بیان کرد: آزمون‌های رشته‌های معارفی در مرحله شهرستانی نیز ۱۸ مردادماه به‌صورت سراسری همزمان با سراسر کشور و با حضور ۱۹۸ متسابق چهارمحال‌وبختیاری شامل ۱۶۲ بانو و ۳۶ آقا برگزار و پرونده این مرحله از مسابقات در چهارمحال و بختیاری بسته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار