رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: راهکار‌های توسعه گردشگری بین استان‌های زاگرس‌نشین کشور بررسی و روش‌های اجرایی آن عملیاتی می‌شود.

شهرام زارع اظهار داشت: همراهی و تعامل مدیران دولت سیزدهم با بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری مطلوب بود و امید است این تعامل در دولت چهاردهم ادامه پیدا کند.

وی افزود: این استان قابلیت‌ها و پتانسیل‌های قابل‌توجه و ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد.

زارع گفت: کمیسیون گردشگری و کسب‌کار‌های وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری یکی از قوی‌ترین و فعال‌ترین کمیسیون‌های این اتاق است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به مشکلات فعالان حوزه صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری در حوزه بیمه هنرمندان، یادآور شد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد آمادگی دارد تا در نشستی با سازمان تأمین‌اجتماعی استان رفع کند.

زارع ادامه داد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری برای تقویت حوزه گردشگری و ایجاد رونق در این بخش آمادگی همکاری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سایر استان‌های کشور را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
ساخت بیمارستانها و مجموعه ها و شهرهای سلامت یکی از راهکارها برای جهانی شدن زاگرس و ارز آوری و ارتباط بین المالکی و منطقه ایی است
آخرین اخبار