۵ هکتار تغییر کاربری غیر مجاز، شامل پی کنی و کرسی بندی و حمل مصالح ساختمانی در رامهرمز قلع و قمع و جمع آوری گردید.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز گفت: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری ها و ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغ ها و مطابق با تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها ۲۶ مورد به مساحت ۵ هکتار تغییر کاربری غیر مجاز، شامل پی کنی و کرسی بندی و حمل مصالح ساختمانی قلع و قمع و جمع آوری گردید.

فرشاد مهرابی می گوید: قلع و قمع ذکر شده ، حسب دستور دادستان محترم شهرستان و با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی رامهرمز و سایر عوامل ، در اراضی روستای بنه کریم در روز دوشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ انجام شد.

او با بیان اینکه بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ، هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی جرم محسوب می شود ، از شهروندان درخواست نمود قبل از انجام هرگونه اقدام در اراضی زراعی و باغی اعم از خرید و فروش ، تفکیک ، دیوار و فنس کشی ، احداث بنا و به طور کلی هرگونه تغییر کاربری به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند. 

مهرابی در پایان بیان نمود: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها و مقابله با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی ، طبق قوانین و مقررات حفظ کاربری، ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.