مسئول مجمع جهادگران خوزستان رسیدگی به مشکلات دانش‌آموزان در نقاط محروم و کم‌برخوردار و تامین نوشت افزار برای آنها را از اهداف گروه‌های جهادی دانست.

مهدی کعب مسئول مجمع جهادگران خوزستان با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های گروه‌های جهادی را رسیدگی به مشکلات دانش‌آموزان در نقاط محروم و کم‌برخوردار است گفت: در این راستا هر ساله گروه‌های جهادی با شناسایی خانواده‌های محروم دارای دانش‌آموز خدمات لازم به آنان ارائه می‌کند.

وی توجه ویژه به حل مشکلات تحصیلی آینده‌سازان کشور را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در همین راستا پویش ملی برای آینده‌سازان برای خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند در سراسرکشور ایجاد شده است.

مسئول دبیرخانه پویش ملی برای آینده‌سازان دراستان خوزستان اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام شروع سال تحصیلی و در زمینه کاستن از دغدغه خانواده‌های بی‌بضاعت و ضرورت کمک به تأمین ملزومات تحصیل دانش‌آموزان کم برخوردار در راستای جلوگیری از ترک تحصیل احتمالی، پویش ملی برای آینده‌سازان توسط سازمان بسیج سازندگی کشور راه‌اندازی شده است.

نوری‌زاده از ابلاغ فعالیت برای مشارکت خیرین و ایجاد شور به بیش از یک میلیون جهادگر در قالب ۶۲ هزار گروه جهادی جهت خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان بی بضاعت خبر داد.

وی با اشاره به جایگاه مهم تحصیل و کسب علم در جامعه گفت: پویش توزیع لوازم‌التحریر در آستانه سال تحصیلی جدید ویژه دانش آموزانِ خانواده‌های کم برخوردار و مدارس مناطق محروم کشور آغاز شده است.

مسئول مجمع  جهادگران خوزستان با اشاره به فعالیت پویش ملی برای آینده‌سازان ادامه داد: در مرحله نخست نسبت به ثبت اطلاعات تعداد دانش آموزان تحت پوشش گروه‌های جهادی و اعلام ظرفیت هر گروه جهت همراهی در پویش از طریق سامانه http://JAHADSCHOOL.COM و در مرحله بعد جهت جمع‌آوری و تجمیع کمک‌های مردمی و خیران اقدام. در نهایت این کمک‌ها با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی و ادارات آموزش پرورش در قالب بسته‌بندی لوازم‌التحریر در اختیار دانش‌آموزان پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم قرار می‌گیرد.

ضمن اینکه محمد نوری زاده به عنوان دبیر پویش باشماره ۰۹۱۹۸۳۵۵۵۶۹ پاسخگویی عزیزان جهادی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.