مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خبرنگاری اوان کودکی (خبرتاک) برگزار و جایزه ویژه این جشنواره به خبرنگاران «باشگاه خبرنگاران جوان تهران و یزد اعطاء شد.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی خبرنگاری اوان کودکی (خبرتاک)، همزمان با اختتامیه سومین گام رویداد «یارستان کودکستان» و ـنمایشگاه دستاورد‌های سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک»، چهارشنبه؛ هفدهم مردادماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این جشنواره، در هر بخش سه نفر برگزیده و یک نفر شایسته تقدیر شد که اسامی آنان به شرح زیر است:

در بخش «خبر مکتوب»، مینا افشاری (ایرنا)، مهسا گربندی (جوان) و سمیه قربانی (ایکنا) نفرات برگزیده را تشکیل دادند و از خوان (ایسنا) تقدیر شد.

در بخش ویژه نیز هیئت داوران سه جایزه به سعید حسن‌زاد یقینی (باشگاه خبرنگاران جوان)، مریم عابدینی (فارس) و لیلا پورزارعی (باشگاه خبرنگاران-یزد) اعطا کرد. جایزه تقدیر در این بخش نیز به فاطمه قاسمی‌پور (شیراز نوین) رسید. همچنین هیئت داوران جایزۀ ویژه خود را به محمدامین طاهری اعطا کرد.

برگزیدگان «خبرتاک»

در بخش «گزارش مکتوب میدانی/ تحلیلی/ تحقیقی»، سمیه افشین‌فر (ایران)، الناز عباسیان (همشهری) و حنانه شفیعی (ایرنا) برگزیده شدند و جایزه تقدیر در این بخش به لیلا شوقی (جام‌جم) رسید.

سجاد محمدیان (ایکنا)، شیوا لهراسبی (مجله سلامت روان کودک- مجله سلامت اجتماعی) و رهام رسولی (پانا) نیز برگزیدگان بخش «یادداشت/ مقاله» را تشکیل دادند.

لازم به یادآوری است که در این رویداد هیچکدام از آثار در بخش «اینفوگرافی» برگزیده نشدند.

این جشنواره با محوریت «گفتمان‌سازی اوان کودکی»، «اطلاع‌رسانی رویداد‌ها و اخبار امیدآفرین اوان کودکی»، «شناسایی، احصاء، تحلیل و بررسی چالش‌های اوان کودکی با رویکرد حل مسئله»، «معرفی و ترویج فعالیت‌های خلاقانه اوان کودکی» و «ترویج و الگوسازی از مفاخر و نخبگان، مراکز و فعالیت‌های مربوط به اوان کودکی»، به همت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و دبیری هادی مرادی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار