معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه و پیشرفت ورزش نیازمند همدلی و کار گروهی است و ورزش در چنین فضایی می‌تواند رشد کند.

مریم کاظمی پور در دیدار با استاندار کردستان از حمایت مجموعه استانداری کردستان از حوزه ورزش و میزبانی رویداد‌های مهم ورزشی در سطح ملی قدردانی کرد و گفت: توسعه و پیشرفت ورزش نیازمند همدلی و کار گروهی است و ورزش در چنین فضایی می‌تواند رشد کند.

وی با اشاره به اهمیت این مسابقات به منظور بهره مندی مناطق کمتر برخوردار از حضور در عرصه‌های رقابتی در سطح ملی، دختران روستایی کشور را سرشار از استعداد و ظرفیت ورزشی عنوان کرد و گفت: این رقابت‌ها می‌تواند در شناسایی و معرفی چهره‌های ورزشی در میان قشر روستایی نقش بسزایی داشته باشد.

همچنین استاندار کردستان طی دیدار با معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به ظرفیت‌های این استان در زمینه گردشگری اشاره کرد و گفت: این استان به معرفی و شناساندن نیاز دارد تا پتانسیل‌های گردشگری و جذب گردشگر در آن شکوفا شود که ورزش یکی از راه‌های مناسب برای این کار است.

زارعی کوشا افزود: استان کردستان اگرچه از لحاظ زیرساخت‌ها کم برخوردار است، اما استعداد‌های فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و معتقدیم که میزبانی مسابقات ورزشی به شناسایی این استعداد‌ها کمک می‌کند.

برچسب ها: ورزش ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.