مراسم گرامیداشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار در صداوسیمای مرکز خلیج فارس برگزار شد.

محسن رئیسی مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس در این مراسم گفت: خبرنگاران در شهرستان‌های مختلف استان به پیگیری و حل مشکلات منطقه خود توجه ویژه کنند.

رئیسی افزود: پیگیری و حل مشکلات مردمی از سوی رسانه، موجب افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: اکنون در هرمزگان مرجع اصلی روایتگری صدا و سیماست و مطالبه گری باید در جهت منطقی، و برطرف کردن دغدغه‌ها باشد.

رئیسی هویت محوری، عدالت گستری و شتاب دهی را از مهمترین ارکان سازمان صدا و سیما عنوان کرد و گفت: در بخش هویت محوری باید قدمت و تمدن هرمزگان بازگو شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین در شهرستان‌های مختلف استان به انگاره‌های اجتماعی توجه شود.

رئیسی افزود: سفر رئیس جمهور شهید به استان، سفر رئیس قوه قضاییه و برگزاری انتخابات به خوبی در صداوسیمای مرکز خلیج فارس پوشش داده شد.

وی گفت: در پوشش سفر رئیس جمهور شهید به هرمزگان از ظرفیت خبرنگاران استان برای پخش و تولید در شبکه‌های استانی و ملی استفاده شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: این پوشش مناسب در صداوسیمای استان از سوی دفتر ریاست جمهوری تقدیر شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان هم که برای تبریک روز خبرنگار به صداوسیمای مرکز خلیج فارس آمده بود، گفت: خبرنگاران در حوزه قضایی بسیار کمک کننده هستند.

 قهرمانی افزود: اکنون در رسالت خبرنگاری هم فرصت و هم تهدید وجود دارد و بسیاری از دغدغه‌ها با کمک گزارش‌های خبری برطرف شده است.

علی عیسوی معاون خبر صداوسیمای مرکز خلیج فارس نیز گفت:ماهانه حدود ۹۰ گزارش خبری و تولیدی در این معاونت تولید و پخش می‌شود.

عیسوی افزود: رویداد‌های خبری که قابل پیگیری و حل هستند در این معاونت پیگیری می‌شود.

وی گفت: پارسال با پیگیری معاونت خبر مشکل قیمت پایین لیموترش برطرف شد و دستگاه‌های مربوطه پای کار آمدند.

در این مراسم از همکاران معاونت خبر خلیج فارس، خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها و بخش‌ها تجلیل شد.

همچنین از کارشناسان اداره کل هواشناسی هرمزگان که با صداوسیمای مرکز خلیج فارس همکاری داشتند قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.