معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین از خرید و توزیع ۱۴۳ سری جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش خبر داد.

محمد صیادی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین گفت: نخستین مرحله جهیزیه در سال ۱۴۰۳ شامل ۱۴۳ سری جهیزیه بود که بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف و ماموریت‌های کمیته امداد ترویج ازدواج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم هزینه و پایدار و تسهیل و ترویج ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار است.

صیادی بیان کرد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، جاروبرقی، تلویزیون، اجاق گاز و ماشین لباسشویی بوده که ارزش هر سری جهیزیه معادل ۳۷۰ میلیون ریال است.

این مسئول گفت: با توجه به حمایت از کالای ایرانی تمامی اقلام از اجناس ایرانی و بدون واسطه و مستقیم از تولید کنندگان ایرانی تهیه شده که ارزش ریالی این کالا‌ها ۵۳ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین بیان کرد: از ابتدای سال جدید تاکنون ۲۶۲ نوعروس در نوبت دریافت جهیزیه قرار داشته اند که با پرداخت این سری، تعداد ۱۱۹ نوعروس دیگر پشت نوبت جهیزیه قرار دارند.

صیادی ضمن تقدیر از قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین یادآور شد: تمامی این اقلام طبق تفاهم نامه‌ای که با قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین منعقد شده توسط وسایل نقلیه سبک و سنگین قرارگاه عملیاتی به سراسر نقاط استان شامل مناطق کوهستانی در آوج و طارم ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار