دبیر هیأت والیبال استان قزوین گفت: تیم‌های احسان و مه‌فر قزوین در دور اول مقدماتی مسابقات والیبال لیگ آکادمی‌های کشور به مرحله نهایی صعود کردند.

اسدالله شاهمرادزاده دبیر هیأت والیبال استان قزوین گفت: ۳۰ تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت داشتند که مرحله نهایی لیگ آکادمی‌های کشور برای پسران والیبالیست از امروز ۱۷ مردادماه در قزوین برگزار می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: والیبالیست‌های دختر و پسر قزوین برای حضور مقتدرانه خود در این دور از رقابت‌ها تمرینات منظم و فشرده‌ای را در دستور کار خود قرار دادند و دوره‌های آموزشی متعددی نیز برای مربیان و داوران والیبال استان نیز برگزار شد.

شاهمرادزاده با اشاره به سابقه ۵۲ ساله قزوین در رشته والیبال، اضافه کرد: در طول مدت فعالیت این رشته در استان مربیان برجسته‌ای تحویل جامعه ورزش شده اند چرا که قزوین امروز یکی از قطب‌های مهم والیبال کشور محسوب می‌شود و نمایندگان شایسته آن نیز در مسابقات لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن همواره داشته اند.

این مسئول به دستاورد‌های این رشته ورزشی در استان پرداخت و یادآورشد: در بازی‌های آسیایی مهدی مرندی ملی پوش والیبال ما با حضور خود درخشش فراوانی داشت در حالی که این بازیکن ملی پوش در المپیک ۲۰۲۱ نیز حضور داشت.

به گفته وی، علیرضا بهبودی، محمدرضا موذن و مهدی مرندی از بازیکنان گذشته و حال قزوینی سابقه قهرمانی آسیا تا حضور در المپیک را دارند و افتخارات خوبی را برای استان کسب کرده اند.

دبیر هیات والیبال استان قزوین بیان کرد: رشته والیبال در قزوین احتیاج به امکانات ورزشی از جمله خوابگاه برای اسکان ورزشکاران و همچنین تکمیل سالن ۶ هزار نفره خود دارد تا بتوانیم به خوبی میزبان مسابقات کشوری باشیم و افتخارات بیشتری را نیز برای استان کسب کنیم.

بیش از هفت هزار بیمه شده ورزشی در رشته والیبال قزوین وجود دارد که در ۲۵ سالن ورزشی مشغول به تمرین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار