فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و توقیف ۲ هزارو ۷۳۹ دستگاه خودرو شوتی حامل و فعال در زمینه قاچاق کالا و سوخت در استان خبر داد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال با اجرای طرح‌های مستمر پاکسازی مناطق آلوده، ۲ هزار و ۷۳۹ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق کالا و سوخت در مناطق آلوده و جاده‌های استان شناسایی و توقیف شده اند.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: نظارت و کنترل بر تردد خودرو‌های شوتی در جاده‌ها و ایستگاه‌های بازرسی، انسداد راه‌های انحرافی اطراف ایستگاه‌های بازرسی، تهیه شناسنامه اطلاعاتی برای شناسایی مالکان، محل نگهداری و مسیر‌های تردد خودرو‌های شوتی، ایجاد ایست و بازرسی‌های موقت در مسیر‌های آلوده به تردد خودرو‌های شوتی از مهمترین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با قاچاق و برخورد با خودرو‌های شوتی و فاقد پلاک در استان است.

وی اجرای منظم و مستمر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، سوخت و احشام در قالب طرح امنیت محله محور را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مقابله با قاچاق در همه نقاط استان، گفت: مقابله و مبارزه با پدیده شوم قاچاق خط قرمز پلیس است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.