فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: چهار کشته تصادف دیروز در مسیر بندرعباس – میناب در نزدیکی روستای جلابی بندرعباس همه از اتباع بیگانه غیر مجاز بودند.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو پارس سواری که حامل سوخت قاچاق بود در خلاف جهت حرکت می‌کرد که با یک دستگاه سمند سواری دیگر که آن هم سوخت قاچاق می‌کرده ولی در جهت مسیر یعنی از میناب به سمت بندرعباس در حال حرکت بوده برخورد و هر دو دستگاه دچار حریق می‌شود.

وی گفت: در این حادثه دو نفر، شامل راننده و سرنشین خوردوی حامل سوخت و دو نفر دیگر هم که شامل راننده و سرنشین خودروی دیگر جان باختند که همه اتباع افغانستانی بودند.

پلیس هرمزگان جان باختن خانواده در این آتش سوزی را رد کرده است.. از دیروز در فضای مجازی نقل شده است که یک خانواده در این حادثه جان باخته اند.. بر اثر این حادثه دیروز برای دقایقی جاده بندرعباس- میناب مسدود شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۷۳۹ دستگاه خودروی سواری و وانت حامل سوخت و کالای قاچاق در استان توقیف شده است..

سردار جاویدان گفت: امسال ۴۸ نفر در جاده‌های برون شهری استان بر اثر حمل سوخت قاچاق و تصادف با این خودرو‌ها جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پارسال هم ۸۰ نفر در جاده‌های برون شهری استان بر اثر حمل سوخت قاچاق و تصادف با این خودرو‌ها جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه این آمار نگران کننده است و پلیس با هرگونه تخلف و برهم زدن نظم و انضباط ترافیکی برخورد جدی می‌کند گفت: انتظار است آحاد مردم و خانواده‌های این افراد آنها را از ورود به به این کار غیر مجاز و غیر قانونی منع کنند.

سردار جاودان یکی دیگر از معضلات قاچاق سوخت را حضور اتباع بیگانه غیر مجاز در این حوزه عنوان کرد و افزود: پلیس با فعالیت‌های غیر قانونی این افراد و کسانی که به آنها خدمات می‌دهند به شدت برخورد می‌کند.

وی گفت: بعد از حادثه دیروز شایعاتی در فضای مجازی که منجر به تشویش کردن فضای عمومی جامعه شد که کشته شدگان خانواده بودند و یا آمار‌های مختلفی منتشر میشود توجه نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.