مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از شستشوی بیش از ۱۵۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب در شهرستان گرگان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

ابوالفضل رحیمی گفت: این اقدام به منظور حفظ کیفیت آب مصرفی مشترکین و ارائه خدمات مطلوب‌تر آبرسانی در شهرستان گرگان و روستا‌های تحت پوشش انجام شده است.
رحیمی افزود: نصب ۱۴۹ فقره انشعاب آب جدید برای مشترکین، تعویض ۴۱۴ دستگاه کنتور خراب مشترکین با هدف کاهش هدر رفت آب، رفع بیش از ۱۵۰۰ مورد اتفاقات شبکه و، انشعابات و خط انتقال، استاندار سازی ۸ فقره انشعاب، رفع گیر و جا به جایی ۳۴۰ فقره کنتور، مرئی کردن ۳۱ دستگاه شیر آلات شبکه آبرسانی و قطع ۴۲ فقره انشعاب آب غیر مجاز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

این مقام مسئول گفت: به منظور افزایش بهداشت عمومی و رضایتمندی مشترکین در مرکز استان ۱۸۰۰ فقره سمپاشی منهول‌های فاضلاب معابر عمومی و خیابان‌های اصلی جهت مبارزه با حشرات موذی توسط همکاران حوزه بهره برداری و توسعه فاضلاب در شهر گرگان انجام شده است.

رحیمی دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب را شستشوی بیش از ۱۴۰ کیلومتر شبکه فاضلاب عنوان کرد و افزود: این عملیات در راستای جلوگیری از رسوب گذاری، جلوگیری از ایجاد شرایط بی هوازی و پیشگیری از انتشار بو صورت گرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: تعداد ۲۸۰۰ مورد بازرسی منهول، رفع گیر ۹۷ فقره شبکه و انشعابات فاضلاب، اجرای بیش از ۷۹۴ متر عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب، نصب ۳۳۱ فقره انشعاب جدید فاضلاب و اصلاح ۵ فقره انشعاب فاضلاب از دیگر اقدامات در حوزه فاضلاب شهرستان گرگان از ابتدای سالجاری تاکنون عنوان کرد.

برچسب ها: توزیع آب ، شستشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.