معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: ۱۷۲ فقره انشعاب غیرمجاز در چهار ماه نخست امسال تاکنون شناسایی و تعیین تکلیف شد.

محمد جعفر مزیدی گفت: شناسایی انشعابات غیرمجاز گام مهمی در راستای شفاف سازی مصارف و درآمد‌ها است و استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی، امکان خدمات رسانی بیشتر جهت تأمین و توزیع عادلانه آب برای سایرین را فراهم می‌سازد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گلستان انشعاب غیرمجاز را یکی از چالش‌های پیش روی شرکت آب و فاضلاب برشمرد و گفت: متاسفانه کسانی که به صورت غیرمجاز از شبکه آب استفاده می‌کنند ضمن ایجاد مشکلات بهداشتی در شبکه موجب اخلال در خدمت رسانی به مردم نیز می‌شوند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: به همین منظور اکیپ همکاران و قاریان کنتور مکلف هستند تا در بازدید‌های روزانه و قرائت کنتور، موارد مربوط به برداشت‌های غیرمجاز و استفاده نامتعارف از آب شرب را شناسایی کنند و جهت توزیع عادلانه آب شرب، نسبت به قطع انشعابات متخلفین و تعیین تکلیف آنها اقدام شود.

مزیدی در ادامه از تعویض ۴۹۵۰ دستگاه کنتور خراب آب از ابتدای سال در استان خبر داد و گفت: تعویض کنتور‌های خراب و فرسوده شرایط لازم جهت شفاف سازی و کنترل مصارف و خدمات‌رسانی مناسب به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌کند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با تاکید بر این که شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از طریق راهکار‌های مختلفی درصدد است تا میزان هدر رفت آب را کاهش دهد، گفت: تعویض و استانداردسازی کنتور‌های خراب و معیوب یکی از این راهکار‌ها می‌باشد.

گفتنی است تعداد ۵۵۶۵۸۷ اشتراک آب، ۷۲۸۳۰۸ آحاد اشتراک و تعداد ۹۶۲۴۹ اشتراک فاضلاب تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان گلستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.