روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم اعلام کرد: طی عملیات گشت زنی شبانه از یک واحد مسکونی در قم تعداد ۱۴ دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز کشف و ضبط شد.

 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم اعلام کرد که با تلاش دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان و با همکاری عوامل کلانتری ۱۸ در بازدید از یک واحد مسکونی، تعداد ۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز به همراه کابل غیرمجاز کشف و جمع‌آوری شد.

شرکت توزیع نیروی برق استان قم از شهروندان درخواست کرده در صورت مشاهده استفاده از دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز مراتب را به سامانه پیامکی حراست این شرکت ۳۰۰۰۲۹۰۱۳۲ و یا از طریق اپلیکیشن (برق من) اطلاع‌رسانی کنند.

در سطح استان قم ۶۳۲ هزار مشترک برق وجود دارد که از این بین ۵۰۰ هزار مشترک در بخش خانگی است که ۸۰ درصد مجموع مشترکان را شامل می‌شود. هفت هزار مشترک بخش صنعت و کشاورزی نیز به ترتیب حدود ۳۰ و ۱۵ درصد از ظرفیت برق این استان را مصرف می‌کنند. ۱۵ درصد برق قم نیز در سایر مصارف مصرف می‌شود.

در قم چهار هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و چهار هزار کیلومتر نیز شبکه فشار متوسط اجرا شده است، همچنین یک هزار ترانس زمینی به همراه ۹ هزار ترانس هوایی برق نیز در سطح استان با پیک‌بار حدود هزار و ۲۰۰ مگاوات نصب شده است.

۱۳ درصد برق قم در بخش کشاورزی، ۲۸.۴ درصد در بخش صنعت، ۳۶.۵۵ درصد در بخش خانگی، ۱۰.۴ درصد در بخش عمومی، ۹.۷۸ درصد سایر مصارف و ۱.۸۳ در بخش روشنایی معابر مصرف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار