سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه اول کشور با قهرمانی تیم فارس در سالن پور شریفی تبریز به کار خود پایان داد.

 در سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه اول کشور شهرستان‌های استان تهران مقام دوم و استان‌های قم و خراسان رضوی مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

 این دوره از مسابقات با شرکت ۹۲۵ دانش آموز ورزشکار دختر در رشته فوتسال و هندبال از نهم تا چهاردهم مرداد ماه در تبریز برگزار شد.

 سعادتی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور با اشاره به اینکه تبریز قهرمانان بنامی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد گفت: این مسابقات برای گرامیداشت شهدای سانحه هوایی برگزار شد شهدایی که نمونه بارز و در تراز انقلاب اسلامی بودند و با اخلاص شان به این کشور و ملت عزیز خدمت کردند.

وی با بیان اینکه مردم آذربایجان همیشه در خدمت رسانی در مواقع بحرانی و حوادث کشور پیشرو و پیشقدم بودند گفت: تبریز در حوزه علم و معرفت علوم اجتماعی نیز زبانزد و سر آمد کشور است شخصیت‌های بزرگ دفاع مقدس از این استان هستند که مایه افتخار کشور شدند و تبریز تنها شهری است که ۳ شهید محراب دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار