عروس شهید هنیه در گفتگو با شبکه الجزیره خاطره‌ای زیبا از رئیس دفتر سیاسی حماس بیان کرد.

ایناس هنیه، عروش شهید هنیه که خود نیز در حملات رژیم صهیونیستی همسر و دو دخترش را از دست داده است، در گفتگو با الجزیره خاطره ای را تعریف کرد.

عروس اسماعیل هنیه گفت: یادم میاد آخرین باری که با او صحبت کردم زمانی بود که همسر و فرزندان و پسر عموهایم شهید شدند. او این خبر را با افتخار شنید و گفت خداوند بر آنها آسان بگیرد. بعد از شهادت آنها، با من صحبت کرد تا تسلیت بگوید. با هم به گونه‌ای گفتگو کردیم که گویی اتفاقی نیفتاده، هرچند که مصیبت، بزرگ بود.به من گفت: سلام، کجایی؟ مادر شهدا. به او گفتم: شما کجایی، پدر شهدا و پدربزرگ شهدا؟ با هم بگو بخند کردیم.

مجری الجزیره گفت:  خانم ایناس، تو از بگو بخند صحبت کردی. الان میلیون‌ها نفر در جهان برای شهادت اسماعیل هنیه گریان هستند. شما این قدرت را چگونه به دست آورده‌ای و چرا بگو بخند می‌کردید؟

ایناس هنیه پاسخ داد: ببنید، این طور توضیح می‌دهم. شما امتحان دارید و درستان را به خوبی خوانده اید. بنابر این آرام هستی و از پاسخ به سوالات اطمینان داری. قبول شدنت تضمین شده. زمانی که ما وارد این مسیر شدیم و ابو العبد (اسماعیل هنیه) وارد این مسیر شد، به نتیجه این راه و عاقبت آن آگاه بود و اطمینان داشت. نتیجه آن هم همین شهادت بود که مؤمنان از رسیدن به آن خوشحال می‌شوند. در واقع الان عروسی ماست، نه عزا.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
درود بر شهیدان راه عدل و عدالت در طول تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۴:۳۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
کسانی که بخدا اعتقاد داشته و به این باور برسد که بعداز مرگ حساب کتابی هست برای مردن هیچ واهمه ای نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
درود وسلام خداوند متعال برشما باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
خداوند همه ما را در آزمونهایش سر بلند گرداند و چنان صبری عطا کند تا در آزمون پیش رو در نبرد حق علیه باطل در درگاه خداوند سر بلند باشیم
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۳:۳۴ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
درود بر زنان جبهه مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
چه بلندنظر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
چه قدرت و شهامتی. ماشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
استواری و ایمان کامل این بانوی بزرگوار به خداوند متعال و صبر ایشان در برابر این همه بلا به راستی ستودنی است .حضرت فاطمه اطهر س یاور و شفیعشان در بهشت خداوند باشد.ان شاءال..
آخرین اخبار