استاندار گیلان گفت: کشاورزان نگران واردات برنج نباشند چرا که دولت تصمیم گرفته است تا آبان ماه هیچ برنجی وارد کشور نکند.

استاندار امروز در سومین نشست ستاد تنظیم بازار گیلان با اشاره به اینکه هدف اصلی نظارت بر بازار کنترل تورم است و کنترل تورم هم کلیدی‌ترین عامل تنظیم بازار است گفت: باید از مردم که هم تولید کننده اند و هم مصرف کننده، حمایت کامل انجام شده تا تورم کنترل شده و از ایجاد گرانی جلوگیری شود.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه فصل تابستان گردشگران زیادی به استان وارد می‌شوند ، افزود: مهم‌ترین مسئله در این زمان نظارت بیشتر بر تولید و عرضه نان و همچنین توزیع آرد در نانوایی‌ها است.

وی همچنین با اشاره به فصل برداشت برنج در استان، تاکید کرد: کشاورزان نگران واردات برنج نباشند چرا که دولت تصمیم گرفته تا آبان ماه هیچ برنجی وارد کشور نشود.

نظارت بر وضعیت عرضه پوشاک مدارس ، برپایی نمایشگاه محصولات کشاورزی و ضرورت حضور میدانی فرمانداران در بازار‌ها و مراکز خرید از جمله تاکیدات استاندار در این نشست بود.

دراین نشست همچنین تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان و صالح محمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گزارشی از آخرین وضعیت کالا‌های اساسی استان ارایه کردند.

همچنین چند نفر از فرمانداران که به صورت ویدیو کنفرانسی در نشست حضور داشتند، گزارشی از وضعیت بازارشهرستان خود ارایه کردند.

 

برچسب ها: برنج ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.