مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکونی آغاز به کار شده در فنوج ۴۰ درصد است و بزودی ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مصطفی بیک مداح اظهار کرد: سهمیه شهرستان فنوج از محل اعتبارات مسکن روستایی سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۳۳ واحد مسکن روستایی است که از این تعداد ۴۳۵ واحد آن انعقاد قرارداد شده و ۳۹۸ واحد نیز معرفی به بانک صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فونداسیون و دیوار چینی این واحد‌های مسکونی در حال انجام است، بیان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی واحد‌های آغاز به کار شده خوب است که در یک طبقه و با زیر بنای ۵۴ متر مربع در حال ساخت است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تسهیلات این واحد‌ها سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که به صورت ضمانت زنجیره‌ای و با کارمزد پنج درصد به متقاضی ارائه می‌شود و طی تفاهم نامه کمیته امداد با بنیاد مسکن ۶ واحد کمیته امدادی از تسهیلات بلاعوض یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی نیز بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۰ نیروی بومی در این پروژه مشغول به کار هستند افزود: شاخص استانی مقاوم سازی مسکن روستایی ۴۶ درصد و این عدد به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان فنوج به ۷۵ درصد رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.