فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه از شناسایی و دستگیری عامل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه یکی از ارگان‌های دولتی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

 سرهنگ  علی میر  فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه گفت: با توجه به رصد کانال‌های فضای مجازی مبنی بر نشر اکاذیب، تهمت و افترا نسبت به مدیران و کارکنان یکی از ارگان‌های دولتی در شبکه‌های اجتماعی توسط فرد یا افرادی ناشناس، پرونده اولیه تشکیل و برای پیگیری در اختیار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ " علی میر " تصریح کرد: پس از ارائه مستندات و انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته توسط افسران پلیس فتا متهم شناسایی و ضمن هماهنگی لازم به این پلیس احضار و پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان خبره پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف نموده که پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال گردید. 

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی در فضای مجازی و حقیقی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار