مالک باشگاه نساجی گفت: همچنان روی موضع قبلی خود مبنی‌بر فروش نساجی هستم، اما برای ضربه نخوردن تیم فعلا به نساجی کمک می‌کنیم.

رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی در حاشیه دیدار خیرخواهانه پیشکسوتان ۹۸ و ستارگان ایران برای کمک به یک فوتبالیست، درباره آخرین وضعیت مالکیت باشگاه نساجی، اظهار کرد: همچنان روی موضع قبلی خود هستم، اما برای ضربه نخوردن تیم فعلا به نساجی کمک می‌کنیم. در حال حاضر قصد تیم‌داری نداریم. منتظر پیدا شدن خریدار هستیم و با استانداری هم برای انتقال تیم به استانداری صحبت کرده‌ایم.

او درباره اینکه اکنون چه کسی برای نساجی بازیکن می‌خرد، گفت: باشگاه در حال انجام کار‌ها است و قصد داریم مجموعه تیم ضربه نخورد، اما بیرون از زمین دنبال انتقال تیم هستیم.

مالک باشگاه نساجی درباره اینکه قرار بود به او کمک شود، اما هنوز اتفاقی رخ نداده، گفت: ما باید از سطح مسئولان استان بیرون بیاییم و به این فکر کنیم لیگ ایران به کجا چنین شتابان پیش می‌رود. قیمت‌ها سرسام آور است و مبلغ قرارداد بازیکنان به شکل عجیبی رشد می‌کند. حساب کنید در یک لیگ دولتی که ۳-۲ تیم آن خصوصی هستند و برخی از این تیم‌های خصوصی هم توسط ارتش و محل‌های دیگر کمک می‌شوند، خواسته ما هم واگذاری نساجی به یکی از شرکت‌های دولتی است تا جمع دولتی‌ها جمع شود. مگر مردم استان مازندران از اصفهان و کرمان چه چیزی کم دارند. اجازه بدهید آنها هم شادی کنند و لذت ببرند. ببینند تیم‌شان برای رتبه‌های پنجم به بعد تلاش می‌کند نه اینکه فقط فکر فرار از سقوط باشند. بحث من توان مالی باشگاه‌ها است.

شرکت خصوصی نمی‌تواند پول‌پاشی کند

حدادیان عنوان کرد: شرکت خصوصی حد و توانی دارد. نمی‌تواند پول‌پاشی کند. قول می‌دهم فوتبال ایران با این فرایند و شتاب تا ۳-۲ سال دیگر ورشکست می‌شود. در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. نمی‌گوییم مثل باشگاه‌های دولتی به ما پول بدهید بلکه حق پخش و درآمد تبلیغات محیطی ما را بدهید. از بلیت‌فروشی، لباس و... درآمد نداریم. اصلی‌ترین موضوع برای زنده ماندن یک تیم در تمام دنیا حق پخش است. یا باید پشتوانه دولتی داشته باشید تا هزینه‌هایتان را بدهید یا اینکه باشگاه‌های خصوصی مثل نساجی هم دولتی شوند.

او اضافه کرد: ۲ روز قبل از باشگاه شباب الاهلی امارات بازدید کرده و دیدیم سخت‌افزارشان بی‌نظیر است. برای بچه پایین ۱۶ سال یک زمین انداره کمپ تیم ملی در نظر گرفته‌اند. اصلا زمین چمن مصنوعی نداریم، اما مازندران برای تیم لیگ برتری‌اش یک زمین چمن طبیعی ندارد.

حدادیان درباره اینکه داوود رفعتی اعلام کرده به جز برداشتن یک دیوار هیچ اقدامی برای استانداردسازی ورزشگاه وطنی انجام نشده است، گفت: واقعا هیچ کاری انجام نشده؛ کاری که من می‌توانستم در ۱۰ روز انجام بدهم، اما گفتند خودشان ورزشگاه را آماده کنند که نکردند. البته ما با همین خانه به دوشی قهرمان جام حذفی شدیم، اما هیچ امکاناتی نمی‌گیریم. انتقاد می‌کنند که چرا نساجی در تهران تمرین می‌کند. من هزینه می‌دهم، اما کمکی به ما در مازندران یا از طرف مسئولان کشوری و فدراسیون نمی‌شود. فقط می‌گویند نساجی خصوصی است، اما من بخش خصوصی درآمدی ندارم. قرار بود یک زمین به نساجی بدهند که برای من هم نبود و برای کل استان مازندران بود. می‌خواستیم آنجا یک کمپ و استادیوم برای کل مازندران بسازیم، اما با احترام به تمام ۵ استانداری که در طول مالکیت خود در نساجی، در مازندران دیدم این کار هم انجام نشد. همه باشگاه‌ها دولتی هستند و به تنهایی باید نیاز یک استان چهار میلیونی را تامین کنم.

او درباره اینکه آیا باشگاه العروبه امارات پول رضایت‌نامه محمدرضا آزادی را پرداخت نکرده، گفت: هنوز پول را پرداخت نکرده‌اند، اما ITC برای تیم اماراتی صادر شده و فکر نمی‌کنم آن را به تیم دیگری بدهند. آن تیم هم باید پول رضایت‌نامه را به ما بدهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار