سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت پرونده بیرانوند و نقل و انتقالات سرخابی‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند اظهار کرد: در ابتدا دادخواستی ارائه شد که معلوم نبود این دادخواست برای چه کسی است و بعد از اینکه مشخص شد کمیته تعیین وضعیت مهلتی را به وکیل بیرانوند و باشگاه تراکتور داد تا لایحه ارائه بدهیم. به هر حال ما لایحه خود را ارائه خواهیم داد و هیچ مشکلی وجود ندارد و مطیع قانون هستیم. ما به رایی که صادر شود به طور حتم احترام می‌گذاریم و پیش‌بینی و برآورد ما این است با توجه به مدارکی که وجود دارد از نظر باشگاه ما نقل و انتقال بیرانوند قانونی انجام شده است. همچنین بیرانوند هم این اطمینان را دارد که به درستی فسخ کرده است.

او درباره اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که اگر رای به نفع این باشگاه صادر شود هم بیرانوند محروم می‌شود و هم بازی‌های تراکتور  ۳ بر صفر می‌شود، گفت: هر کسی می‌تواند بدون مدرک اظهار نظری انجام بدهد. همچنین بدون هیچ بند قانونی نمی‌شود حرف زد و درباره محرومیت صحبت کرد. جای هیچ  نگرانی وجود ندارد و ما روند قانونی را طی می‌کنیم.

آخرین وضعیت تیم تراکتور در اردوی ترکیه

مظفری‌زاده درباره وضعیت تیم تراکتور در اردوی ترکیه اظهار کرد: شرایط خوب است و بازیکنان تمرینات را طبق برنامه ریزی کادر فنی انجام می‌دهند و بعد از ۲ بازی دوستانه که ما انجام می‌دهیم، بازیکنان برمی‌گردند و آماده شروع مسابقات می‌شوند.

او درباره اینکه بازی اول دوستانه تراکتور در اردوی ترکیه حاشیه ساز بود، گفت: بحث لباس را در جلسه هماهنگی مشخص کرده بودند، اما یکسری ناهماهنگی از طرف دوستان بود و لباس مسئله خاصی نبود و می‌توانستیم به تفاهم برسیم. آنچه که دلیل عمده بود بحث کیفیت زمین چمن مسابقه بود که  چند هفته دیگر لیگ شروع می‌شود و بازی‌های آسیایی پیش رو داریم و دغدغه آسیب دیدگی بازیکنان خود را داشتیم و کادر فنی وقتی کیفیت چمن را دیدند صلاح ندانستند که این بازی را با این شرایط برگزار کنیم.

او درباره نقل و انتقالات تراکتور و اینکه بشار رسن مدنظر باشگاه تراکتور هست، گفت: من بار‌ها اعلام کردم من اسمی از بازیکنی در فصل نقل و انتقالات نمی‌برم. بازیکنی که کادر فنی بخواهد صحبت می‌کنیم و اگر به تفاهم رسیدیم و ایده‌آل‌های ما انجام شد آن وقت بازیکن را جذب می‌کنیم و بعد رسانه‌ای می‌کنیم.

شرایط ورزشگاه یادگار امام (ره) برای برگزاری بازی‌های تراکتور

مظفری‌زاده درباره شرایط ورزشگاه یادگار امام (ره) برای برگزاری بازی‌های تراکتور گفت: ورزشگاه یادگار امام (ره) در اختیار اداره کل ورزش آذربایجان شرقی است و دوستان نهایت تلاش خود را می‌کنند و جا دارد از مسئولان تشکر کنم و شبانه روز سعی می‌کنند تا این استادیوم را برای بازی اول ما در این ورزشگاه آماده کنند. از جناب معاون استاندار تشکر می‌کنم که دستوراتی برای آماده سازی این استادیوم صادر کردند. امیدوارم طبق مصوباتی که با دستور وزیر ورزش انجام شد این استادیوم برای بازی اول آماده شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره برگزاری جلسه کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده علیرضا بیرانوند گفت: ایراد حقوقی داشت و بحثی که مطرح شد معلوم نبود ادعای باشگاه پرسپولیس چه چیزی هست. وقتی در جلسه مشخص شد، کمیته تعیین وضعیت این فرصت را به باشگاه و بیرانوند داد تا لایحه دفاعی خود را ارائه بدهند. معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس بعد از جلسه اعلام کرد که بیرانوند بازیکن غیر مجاز است و باید بازی‌های تراکتور ۳ بر صفر شود و همان موقع عرض کردم که این سخنان محلی از اعراب ندارد و درست نیست. خوشبختانه دوستان آمدند و صحبت خود را اصلاح کردند. ایرادات حقوقی که مشخص شد وکیل بیرانوند و وکیل باشگاه تراکتور لایحه خود را ارائه می‌دهند و مطمئن هستیم آنچه که حق است اتفاق خواهد افتاد. ما به دقت نظر و سلامت کمیته‌های انضباطی فدراسیون فوتبال  اطمینان داریم و تابع آن چیزی هستیم که آنها صادر می‌کنند.

پورحمیدی در تراکتور می‌ماند؟

وی در پاسخ به این سوال که پورحمیدی در تراکتور می‌ماند یا نه، گفت: پورحمیدی بازیکن ما است و با ما قرارداد دارد و بازیکن خوب و باشخصیت تیم تراکتور است و جا دارد از تلاش این بازیکن تشکر کنم. پورحمیدی با ما هست و به خاطر مشکلات خروج از کشور نتوانست همراه با تیم تراکتور راهی ترکیه شود و ان‌شاالله بعد از اینکه تیم برگردد در تمرینات تیم شرکت می‌کند.

او ادامه داد: همه باید پایبند قانون باشند و اگر قانونی وضع می‌شود همه ملزم به رعایت قانون باشند. ما اظهار نظر درباره دوستان نمی‌کنیم و ما در جایگاهی نیستیم که اظهار نظر کنیم و از فدراسیون فوتبال این انتظار را داریم که قانون را اجرا کند و همه طبق چیزی که مشخص شده انجام شود.

مظفری‌زاده درباره اینکه باشگاه تراکتور خواهان افزایش سقف بودجه است یا نه؟ گفت: نه، ما اعلام می‌کردیم که هر چه فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند و به جمع‌بندی کلی می‌رسند و صلاح فوتبال است همان اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار