امامان جمعه و خطبای شیعه و اهل سنت شهرستان‌ها و مناطق مختلف هرمزگان با محکوم کردن شهادت اسماعیل هنیه به روز خبرنگار، رعایت تقوای الهی و مهمترین مسائل روز منطقه و کشور اشاره کردند.

نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

 شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد و خواستار اتحاد مسلمانان در حمایت از قدس شد.

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام علی نجاتی امام جمعه موقت میناب گفت: مهمترین وظیفه خبرنگار ورود شجاعانه برای احقاق حقوق مردم است و باید خبرنگاران از این فرصت برای خدمت خلق الهی وخدمت به جامعه استفاده کنند.

 نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام فقیهی فر امام جمعه موقت بندرلنگه با اشاره به روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با حضور در همه ارکان چشم، گوش و زبان مردم و انقلاب اسلامی هستند.

 نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه

شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه بااشاره به ترور شهید هنیه گفت: با این ترور‌ها اضمحلال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش نزدیکتر می‌شود.

 نماز جمعه رودان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: رهبر شیعیان جهان بر پیکر رهبر شهید مقاومت سنی اقامه نماز کردند که این اتحاد امت اسلام کور کننده جبهه کفر و نفاق است.

 نماز جمعه قشم

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه قشم گفت: نگاه راهبردی جبهه مقاومت همان نگاه قرآنی یعنی نابودی کامل ظلم و ستم در سایه اتحاد مسلمانان است و تشییع پیکر شهید هنیه بر دوش ملت ایران خنثی کننده توطئه دشمنان در تفرقه افکنی بین مسلمانان بود.

نمازجمعه اهل سنت قشم 

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم گفت: شهید هنیه که خویشان و بستگان فراوانی را برای آزادی فلسطین از دست داده بود، خود نیز به بالاترین پاداش یعنی شهادت که همواره آرزومند آن بود دست یافت و پس از این رویداد تلخ، نابرادری‌های کشور‌های منطقه که خودشان را برده اسرائیل می‌دانند بیش از پیش آشکار شد.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان گفت: خون شهید درخت مقاومت را تنومندتر می‌کند و نیرو‌های مسلح ما و جبهه مقاومت باید شدیدترین انتقام را از سردمداران اسرائیل بگیرند تا درس عبرتی برای تاریخ شود.

نماز جمعه بستک

حجت‌الاسلام فرشاد بذرافکن امام جمعه موقت بستک گفت: شهید هنیه هم اکنون یکی از شهدای بزرگ ملت ایران است و این بدین معناست که فلسطین و فلسطینی‌ها بیش از هر زمان دیگری در قلب مردم ایران جای دارند.

 نماز جمعه جاسک

حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: مقاومت با ترور متوقف نمی‌شود بلکه محکم‌تر و با اراده‌ای قوی‌تر برای پاسخ به این جنایات اقدام خواهد کرد.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت‌الاسلام مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد گفت: شهید اسماعیل هنیه هم مانند حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود زمینه تقویت جبهه مقاومت و اتحاد بیشتر مردم ایران و فلسطین را فراهم کرد و نشان داد که جبهه مقاومت همچنان استوار است.

 نماز جمعه بشاگرد

حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت:یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه، تبیین خدماتِ دولت شهید خدمت برای نظام اسلامی و مردم است.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک گفت: اسرائیل بداند افراد را می‌تواند ترور کند ولی افکار را نه آنها اسماعیل هنیه را ترور کردند ولی بدانند افکار اسماعیل هنیه زمینه نابودی اسرائیل و آمریکا را تثبیت کرد.

نمارجمعه  توکهور و هشتبندی

حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی گفت: رئیس جمهور تلاش کند تا دولتی جوان، نخبه، توانمند و فراجناحی تشکیل دهد و از منافع مردم دفاع کند.

نماز جمعه بخش رودخانه 

حجت الاسلام احمدی امام جمعه موقت بخش رودخانه گفت: روز هجدهم مرداد ماه روز گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم روزی با ارزش است و یاران واقعی امام حسین علیه السلام هستند.

 نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز با اشاره به سالروز شهادت خلبان شهید بابایی گفت: شهید بابایی الگویی بزرگ برای جوانان، طلاب و دانشجویان در مبارزه با هوا‌های نفسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.