از ۱۲ مردادماه؛ فصل چهارم «چل پله زیر زمین» از شبکه نهال پخش می‌شود.

پس از استقبال مخاطبان از سه فصل «چل پله زیر زمین» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا طاهری که فروردین ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه کودک رفت، فصل چهارم سریال انیمیشن «چل پله زیر زمین» ساخته و آماده نمایش شده است.

بدین ترتیب این اثر به نویسندگی نسیم خراشادی‌زاده و محصول مرکز انیمیشن سوره، از جمعه ۱۲ مرداد هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه نهال می‌رود و تکرار آن همان روز ساعت ۱۹:۴۵ خواهد بود.

فصل چهارم در ادامه سری سوم این مجموعه، داستان‌هایی درباره طبیعت، محیط زیست، گونه‌های جانوری و معماری ایران را روایت می‌کند و می‌کوشد تا مخاطب کودک را از ثروت‌های ملی و اهمیت حفظ و نگهداری آن‌ها آگاه سازد.

در سری جدید «چل پله زیر زمین»، «دکتر تور» و دیگر موجودات با سفر به شهرهای مختلف با انواع معماری ایرانی بر اساس جغرافیا و شرایط آب و هوایی آشنا می‌شوند و مانند فصل سوم شخصیت منفی داستان «دکتر کَلَک» سعی دارد با نابودی زیستگاه حیات وحش و در اسارت گرفتن برخی از گونه‌های جانوری در حال انقراض به محیط زیست و طبیعت ایران آسیب زند که با هوشیاری «دکتر تور» و کار تیمی «کوشا» و دیگر موجودات موفق می‌شوند تا نقشه‌های «کَلَک» را که توسط دستیار بدجنسش «فضولچه» انجام می‌شود، خنثی سازند و به حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری ایران کمک کنند.

فصل چهارم این سریال انیمیشن با تکنیک دو بعدی رایانه‌ای و در ژانر کمدی فانتزی-آموزشی برای مخاطب کودک در ۱۳ قسمت ۱۲ دقیقه‌ای ساخته شده است.

۳ فصل نخست «چل پله زیر زمین» یکی از پُرمخاطب‌ترین سریال انیمیشن‌های سال‌های اخیر شبکه کودک بود و تاکنون بیش از ۲۵۵ هزار بازدید نیز در سایت تلوبیون داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار