در پی درگذشت سید محمد صفی‌زاده، مدیر مسئول گروه نشریات ابرار، وحید جلیلی قائم مقام فرهنگی و دبیرستاد تحول سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

در پی درگذشت سید محمد صفی‌زاده، مدیر مسئول گروه نشریات ابرار، وحید جلیلی قائم مقام فرهنگی و دبیرستاد تحول سازمان صداوسیما در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم سید محمد صفی‌زاده مدیر مسئول گروه نشریات ابرار و از مدیران با سابقه و پیشکسوت جمهوری اسلامی موجب تاثر و تاسف شد. آن مرحوم با روحیه خلاق و متهور خود در سال‌های طولانی، از ایده‌های نو استقبال و از روزنامه نگاران و نویسندگان زیادی پشتیبانی کرد.

اینجانب که خود دو دهه پیش، توفیق همکاری مطبوعاتی با آن مرحوم را داشتم از نزدیک شاهد تلاش های ایشان برای ارتقای رسانه در کشور بودم.

این ضایعه را به جامعه رسانه ای و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و برای روح ایشان غفران و رحمت الهی را مسألت می نمایم.

مرحوم صفی‌زاده از اعضای اولیه حزب جمهوری اسلامی و از مدیران باسابقه و خوشنام کشور به شمار می رفت و حوزه‌های مختلفی را تجربه کرده بود. معاونت دادستانی کل و شهربانی کل کشور و معاونت وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، کشور و کشاورزی در دهه‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ از آن جمله است. او همچنین در اوایل دهه ۱۳۷۰ ریاست فدراسیون فوتبال را به عهده گرفت که کارشناسان دوره مدیریت او را یکی از دوره‌های خوب این نهاد می‌دانند. صفی‌زاده در سال ۱۳۷۵ به همراه تنی چند از دوستان خود انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان را بنیان گذاشت.

مرحوم سید محمد صفی‌زاده، بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. وی صاحب امتیاز و مدیرمسئول گروه رسانه‌ای ابرار بود و روزنامه‌های ابرار، ابرار ورزشی و ابرار اقتصادی را منتشر می‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار