مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از انتقال حدود ۶ هزار هکتار اراضی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۴۸ هزار هکتار زمین توسط سازمان ملی زمین و مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرها تامین شده است گفت: مابقی ۴ میلیون واحد از سوی شرکت عمران شهرهای جدید، شرکت بازآفرینی شهری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بخش خصوصی به صورت خودمالک احداث می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:  قانون جهش تولید مسکن یکی از قوانین بالادستی و لازم‌الاجرا برای دولت است که ظرفیت‌های زیادی برای تامین مسکن متقاضیان مسکن فراهم خواهد کرد که باید این سیاست دنبال شود.

مالکی با بیان اینکه در اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن مبنی بر تحویل زمین‌های مازاد دستگاه‌های دولتی اقدامات گسترده ای انجام شده است  گفت:  اسناد مالکیت حدود ۶ هزار هکتار زمین  برای پروژه های نهضت ملی مسکن به سازمان ملی زمین و مسکن منتقل شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد:  با موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری با تغییر کاربری حدود یک هزار و ۶۰۰ هکتار اراضی  به پروژه های نهضت ملی مسکن موافقت شده است‌.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: مسکن ، ساخت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار