مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با شهادت این مجاهد با عظمت آن هم داخل ایران، پستی و زبونی خود را بیش از پیش اثبات کرد.

در پیام آیت الله علیرضا اعرافی آمده است: شهادت ناجوانمردانه برادر بزرگوار و مجاهد فی سبیل‌الله شهید اسماعیل هنیه باعث تاثر و تالم شدید اینجانب گردید.

پیام حاکی است: آقای شهید هنیه سال‌های متمادی است که خار چشم ایادی استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونسیتی بود و مخصوصاً بعد از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و پیروزی تاریخی مجاهدان حماس بر دشمن زبون صهیونیستی این عقده برای آنها صد چندان شد.

پیام ادامه یافته است: رژیم صهیونسیتی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد با شهادت این مجاهد و شهید با عظمت آن هم داخل ایران، پستی و زبونی خود را بیش از پیش برای همه اثبات کرد و قطعاً این کار با چراغ سبز و حمایت آمریکا انجام شده است که باید در این زمینه پاسخ گو باشد.

در این پیام اضافه شده است: انتظار می‌رود انتقام شهادت ناجوانمردانه مهمان عزیز ما شهید دکتر اسماعیل هنیه که با تجاوز به حریم کشور اسلامی ایران انجام شده است علاوه بر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران با واکنش مجاهدین و رزمندگان اسلام در مناطق مختلف فلسطین و منطقه غرب آسیا انجام گیرد.

پیام حاکی است: اینجانب تسلیت خود را خدمت مقام معظم رهبری، عموم مجاهدان محور مقاومت و نیرو‌های دلاور حماس و مخصوصاً خانواده این شهید بزرگوار ابراز می‌دارم.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعاتی پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار