نماینده جنبش حماس گفت: خون اسماعیل هنیه، الهامی برای نابودی اسرائیل خواهد بود.  

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در واکنش به ترور اسماعیل هنیه اظهار کرد: مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که درگیر جنایات اسرائیل هستند و هر زمان که فردی شهید می‌شود، فرد دیگری این پرچم را بلند می‌کند.

نماینده جنبش حماس ادامه داد: رژیم صهیونستی همانطور که رهبر انقلاب فرمودند در برابر این جنایت پاسخ سنگینی دریافت می‌کند، زیرا اسماعیل هنیه فقط یک نفر نبود، بلکه یک ایده و نماینده عالم انسانیت بود و شخصیت چند بعدی دینی، انسانی، دیپلماسی و بین‌المللی داشت.

خالد قدومی گفت: صحبت امنیت و صحبت مقاومت است. این عمل گستاخانه آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است و معتقدیم که خون مبارک اسماعیل هنیه لعنت بزرگ را برای اسرائیل دارد و الهامی برای نابودی اسرائیل خواهد بود. 

او بیان کرد: طوفان الاقصی باعث شد که خیلی در جهان به خیابان بیایند و امروز نیز این خون دامان اسرائیل را خواهد گرفت. این یک امتحان بزرگ برای انسانیت است.

نماینده جنبش حماس ادامه داد: این مجرم نه فقط در برابر فلسطین بلکه شاهدیم در یک کشور مستقل و بزرگ این جنایت را انجام داده است. ما به مومنان جهان اطمینان می‌دهیم که این جرایم ایمان مردمانمان را بیشتر خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار