فرماندار فردوس از صدور ۲ پروانه اکتشاف معدنی در این شهرستان خبر داد.

روشن از صدور جواز اجرای کار و واگذاری زمین به پروژه زیرساختی پست برق ۴۰۰ کیلوولت شهرستان فردوس خبر داد و گفت: مطالعات نهایی پروژه فاضلاب فردوس تکمیل شده و تاکنون ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است؛ تصفیه‌خانه این پروژه نیز ۸۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر دارد.

 

فرماندار فردوس، با بیان اینکه ابر پروژه استخر یک میلیون مترمکعبی ذخیره آب قنات باغستان نیازمند اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی است، ادامه داد: در جریان حضور ایمیدرو در شهرستان، دو پروانه اکتشاف معدنی صادر شده است.

 

روشن با اشاره به افتتاح سالن ورزشی چند منظوره فردوس با هزینه کرد ۲۷ میلیارد تومانی دولت سیزدهم، افزود: خرید دستگاه هواساز تأمین اعتبار شده، قرارداد آن بسته شده و ۳ باب چمن مصنوعی روستایی نیز افتتاح شده است.

 

فرماندار فردوس درباره اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان، بیان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن ۷ هزار متقاضی ثبت‌نامی شهرستان واجد شرایط بوده که یک هزار و ۳۰۰ نفر به بانک‌ها معرفی و ۹۰۰ نفر تسهیلات دریافت کرده‌اند.

 

روشن با اشاره به تأمین ۴۹۰ هکتار زمین و واگذاری ۳ هزار و ۳۰۰ قطعه به متقاضیان، افزود: ۵۶۴ قطعه زمین جوانی جمعیت واگذار شده و در مجموع دولت سیزدهم در حوزه زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن شهرستان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

 

وی در رابطه با حوزه بهداشت و درمان شهرستان، گفت: راه‌اندازی کلینیک ناباروری، مرکز شیمی درمانی، دندان‌پزشکی کودکان، مرکز جامع سلامت باغستان، MRI و ارتقای دانشکده علوم پزشکی از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم بوده و تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار فردوس با اشاره به رونق شهرک صنعتی شهرستان، تصریح کرد: واحد‌های اسیدسولفوریک، فرآوری فلورین و بنتونیت، مواد شوینده، کارخانه آرد راه‌اندازی شده که برای ۱۹۰ نفر اشتغال ایجاد کرده، واحد فرآوری سرب نیز مجوز گرفته و تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

برچسب ها: معدنی ، احیای معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار