مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گنبد کاووس از پایان عملیات مهندسی مجدد چاه مجتمع هیوه چی این شهرستان در راستای رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی خبر داد.

حسین سعیدی راد گفت: با توجه به قطع آبدهی مجتمع هیوه چی با تلاش همکاران این اداره و هماهنگی با حوزه بهره برداری ستاد شرکت، انجام عملیات مهندسی مجدد شامل ویدئومتری، ایرشوک و نصب و راه اندازی الکتروپمپ شناور در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: با توجه به مشکلات کمبود آب شرب مدیریت توزیع فشار شبکه آبرسانی و بمنظور بهسازی، افزایش آبدهی، بهره برداری مناسب از چاه‌ها و تامین نیاز آبی مشترکین عملیات فوق انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گنبد کاووس تصریح کرد: با پایان عملیات بهسازی، چاه مذکور با ۱۲ لیتر بر ثانیه مجددا وارد مدار بهره برداری قرار گرفت و دو روستای هیوه چی بالا و هیوه چی مرکزی با جمعیتی بالغ بر ۳۲۰۰ نفر از چاه فوق بهره‌مند شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب گنبد کاووس در پایان از همه مشترکین این شهرستان خواست با توجه به افت سفره‌های زیر زمینی و افزایش سرانه مصرف در مصرف آب نهایت دقت و صرفه جویی را بعمل آورده و همکاران ما را در امر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار