سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برای کسب مقام و موفقیت در لیگ برتر بسکتبال نیاز به جذب بازیکن خارجی داریم.

هماد سامری اظهار کرد: متاسفانه در وزارت نفت برای جذب بازیکن خارجی کارشکنی‌هایی انجام می‌شود که امیدواریم در این فصل شاهد این کارشکنی نباشیم.

وی افزود: به بهانه‌های مختلف در سال‌های گذشته اجازه جذب بازیکن خارجی را نداشتیم و به همین دلیل تا حدود زیادی از کسب مقام باز ماندیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: حضور بازیکن خارجی با کیفیت در ترکیب تیم قطعا به کیفیت و نتیجه گیری کمک زیادی خواهد کرد و این مهم در تیم‌هایی که از بازیکن خارجی استفاده می‌کنند کاملا نمایان است.

سامری بیان کرد: اگر بازیکن خارجی داشته باشیم در شرایط برابری با سایر حریفان به رقابت خواهیم پرداخت ضمن اینکه جذب بازیکن خارجی برای باشگاه به لحاظ مالی هم با صرفه‌تر است.

وی در خصوص جذب حامد حدادی گفت: حامد همیشه نسبت به استان خوزستان عرق خاصی داشته و با توجه به پیشنهادهای زیادی که دارد الویت انتخاب وی تیم پالایش نفت آبادان است ولی هنوز با این بازیکن با تجربه به توافق نرسیدیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: با توجه به اینکه تاکنون مجوز جذب بازیکن برای ما صادر نشده حضور حامد حدادی به عنوان بازیکن با کیفیت و با تجربه در تیم به ما کمک زیادی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.