۱۳۴ فقره جهیزیه به مددجویان کمیته امداد در مریوان اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان مددجوی امداد اظهار کرد: یکی از کار‌های ارزشمند نهاد مقدس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج، ازدواج آسان، تحکیم خانواده و جوانی جمعیت است که کمک به امر ازدواج خانواده‌های ولی‌نعمت تحت پوشش ارائه خدمت می‌کند. 

رضا طوسی افزود: در این طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نوعروسان تحت پوشش اقدام به تهیه جهیزیه پنج قلم کالای اساسی کرده است.

وی گفت: این پنج قلم کالای اساسی شامل: تلویزیون، یخچال، ماشین لباس‌شویی، اجاق‌گاز و جاروبرقی است که ارزش هر سری از این کالا‌ها به‌صورت متمرکز از دفتر مرکزی کمیته امداد تامین شده که حدود ۳۵۰ میلیون ریال است.

طوسی افزود: البته ارزش واقعی این سری جهیزیه‌هایی که تحویل ولی‌نعمتان می‌شود بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال می‌باشد؛ اما، چون به‌صورت متمرکز تهیه می‌شود قیمت آن به‌صورت قیمت واقعی و قیمت تمام شده است که در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار می‌گیرد.

بهره مندی هزار و ۳۵۰ نوعروس از خدمات کمیته امداد

مدیر کمیته امداد استان کردستان اذعان داشت: از ابتدای سال جاری حدود یک هزار و ۳۵۰ نفر از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد فرایند استفاده از مشاوره‌های تخصصی، آموزش‌های کسب مهارت‌های زندگی و نیز آموزش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را گذرانده‌اند و نسبت به ثبت‌نام در سامانه امداد هوشمند اقدام کرده‌اند.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط کمیته امداد استان حدود ۱۳۵۰ سری جهیزیه از طریق دفتر مرکزی تامین شده است که در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار بگیرد.

طوسی اظهار کرد: سهمیه جهیزیه نوعروسان شهرستان مریوان ۲۰۰ سری  است که ۱۳۴ سری آن تحویل مددجویان تحت پوشش داده شد و ۶۶ سری دیگر آن قبل از شهریورماه اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
خوشبحاشون ما که تو جهیزیمون هیچی نیدیم