کاراته کار‌های کرمانی توانستند در رقابت‌های بین المللی سوچی روسیه با کسب ۳ مدال طلای این مسابقات درخشش خیره کننده‌ای داشته باشند.

مسابقات بین‌المللی سوچی روسیه به مدت دو روز در رده‌های سنی نونهالان تا بزرگسالان با حضور ۷۵۸ ورزشکار از ۹ کشور ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، مصر، ایران، قزاقستان، روسیه، ترکیه و ازبکستان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، فاطمه زهرا سعیدآبادی، مهرنگار احمدی و ستایش قانعی‌فرد سه کاراته‌کای کرمانی و عضو تیم ملی ایران توانستند ۳ مدال طلای این مسابقات را کسب کنند.

بدین ترتیب مهرنگار احمدی در وزن ۶۱_ کیلوگرم رده سنی امید، ۱۰ بر ۷ و ۸ بر صفر مقابل کاراته‌کا‌هایی از روسیه به برتری رسید و در فینال ۸ بر صفر برنده شد و مدال طلا را کسب کرد.

فاطمه‌زهرا سعیدآبادی در وزن ۵۵_کیلوگرم رده سنی امید با نتیجه ۹ بر یک کاراته‌کایی از روسیه را برد و سپس ۳ بر صفر بر نماینده کشور آذربایجان غلبه کرد و فینالیست شد و در فینال ۸ بر صفر نماینده کشور میزبان را شکست داد و نشان طلا را به خود اختصاص داد. 

ستایش قانعی در وزن ۵۲+ کیلوگرم به میدان رفت و به‌عنوان آخرین نفر از کاروان دختران ایران، بازی اول را ۲ بر صفر، بازی دوم را ۳ بر صفر، بازی سوم را ۶ بر صفر و دیدار نهایی ۴ بر ۳ حریف خود را از روسیه شکست داد و دهمین طلای ایران را به نام خود رقم زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.