رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: بانوان قمی مشارکت بسیار زیاد و ویژه‌ای در کمک به بازسازی عتبات عالیات دارند، برای مثال ماهانه مقدار زیادی طلا به ستاد اهدا می‌شود.

رضا حافظی با اشاره به تفسیر شعار "ملت امام حسین" گفت: از قدیم الایام عشق به اباعبدالله یک محبت مثال‌زدنی بوده است و خواهد بود. خدمت یکی از بزرگان نکته‌ای را گفتم، اینکه تجربه کردم به هر فردی در هر جایگاه و شغل و منزلت اجتماعی مراجعه کردم و کار و کمکی را برای دستگاه امام حسین علیه‌السلام خواستم، دست بر روی چشم نهاد و لبیک گفت.

حافظی افزود: فارق از کمک‌های مردمی اربعین، در این دستگاه افرادی نذورات می‌دادند که از تمام پولی که به همراه داشتند می‌گذشتند؛ و این مفهومی است که ثابت می‌کند "ما ملت امام حسینیم".

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم با اشاره به خدمات شاخص ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: از تفاوت استان قم با دیگر استان‌ها این است که در برخی موارد گاهی تراکنش‌های ما آنقدر بالاست که از تهران دلیل را جویا می‌شوند. بخش اعظم کار‌های اجرایی ستاد توسط مردم ما انجام می‌شود.

حافظی گفت: بانوان قمی مشارکت بسیار زیاد و ویژه‌ای در کمک به بازسازی عتبات عالیات دارند. برای مثال ماهانه مقدار زیادی طلا به ستاد اهدا می‌شود. مراودات مردمی و الفتی که بین ستاد و مردم است واقعا مثال زدنی است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قم  افزود: ما بنا داریم تا ۱۱۰ کاشی را به نیت آن دسته از عزیزانی که دوست دارند مشارکت کنند ولی توان مالی ندارند خریداری کنیم. این کاشی‌ها در محل صحن حضرت زینب (س) که در ۴ طبقه ساخته می‌شود به‌کار می‌رود که بنا بر شواهد تاریخی محل کارزار عاشوراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار