بروجردی گفت: ۱۱ رئیس مجلس، چهار نایب‌رئیس، شش نخست‌وزیر، دو رئیس‌جمهور و تعداد زیادی از وزرا از ۸۰ کشور در مراسم تحلیف شرکت می‌کنند.

علاالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با توجه به وضع ویژه کشورمان پس از شهادت رئیس‌جمهور و با توجه به اینکه آیت‌الله رئیسی به خیلی از کشور‌ها رفته بودند و بسیاری از کشور‌ها پس از شهادت وی عزای عمومی اعلام کرده بودند، چون احساس عاطفی هم وجود دارد این امر مزید بر علت شد که از ۸۰ کشور دنیا در مراسم تحلیف شرکت کنند.

وی اظهار کرد: ۱۱ رئیس مجلس، چهار نایب‌رئیس، شش نخست‌وزیر، دو رئیس‌جمهور و تعداد زیادی از وزرا در این مراسم حضور می‌یابند که این سطح از مهمانان برای مراسم تحلیف بسیار قابل توجه است، چون این مراسم الزام نیست بلکه یک احترام گذاشتن به کشورمان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسست خارجی مجلس بیان کرد: خوشبختانه هم در فرودگاه امام خمینی (ره) و هم در فرودگاه مهرآباد که مهمانان با هواپیمای اختصاصی به کشورمان می‌آیند مراسم استقبال صورت می‌گیرد و در مدت باقی مانده تا فردا بعدازظهر با مسئولان کشور دیدار می‌کنند و بعدازظهر مراسم تحلیف برگزار سپس مراسم بدرقه از میهمانان و هیئت‌های اعزامی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
بعضی هاشون اصلا تو نقشه دنیا معلوم نیست کجا هستند
آخرین اخبار