با وجود تلاش عوامل شرکت توزیع نیروی برق برای تعمیر پست زمینی محله زاویه که دیروز بدلیل بار زیاد مصرف دچار آتش سوزی شده؛ برق این محله همچنان قطع است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره افزایش دما طی روز‌های اخیر در استان قم و افزایش چشمگیر مصرف گفت: از ساعت ۱۹ روز شنبه مورخ ۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ پست زمینی شبکه فشار متوسط به فشار ضعیف واقع در خیابان قدس (زاویه) دچار حریق شد و به‌طور کامل در آتش سوخت که این حادثه باعث قطع برق تعدادی از کوچه‌های این خیابان گردید.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان قم در محل حادثه حاضر شدند و در تلاش هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ترمیم ساختمان پست و برقداری ترانس زمینی جدید اقدام کنند.

یوسف صادقی در ادامه بر لزوم صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق تأکید کرد و گفت: مدیریت مصرف ضروری است و با وجود افزایش تولید و ظرفیت شبکه، اگر مسئله مدیریت مصرف مورد توجه قرار نگیرد، طبیعتاً ناترازی و خاموشی‌هایی به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: از هم استانی‌های گرامی تقاضا میشود با توجه به افزایش چشمگیر مصرف در کشور، وسایلی که مصرف برق کمتری دارند را جایگزین تجهیزات پرمصرف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار