عصر امروز جلسه هیئت دولت با حضور رئیس‌جمهور جدید برگزار شد.

مسعود پزشکیان عصر یکشنبه هفتم مرداد ۱۴۰۳ در نخستین جلسه هیئت دولت پس از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت و تشکر از زحمات و خدمات اعضای کابینه دولت سیزدهم طی سه سال گذشته، اتحاد و وفاق ملی را رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: اینکه گا‌ها گفته می‌شود برخی مسئولان دولت با یکدیگر اختلاف دارند، برای من نامفهوم است، زیرا ما چشم‌انداز روشن و سیاست‌های تعریف شده‌ای داریم که باید به طرف آن حرکت کنیم، اگر برنامه‌ای نوشته‌ایم که علمی، روشمند و منطبق بر الگو‌های موفق و تجربه شده بین‌المللی است و بر روی اجرای آن نیز اجماع وجود دارد دیگر اختلاف و دعوا معنا ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه تقوا یعنی تلاش برای حرکت بدون خطا، اتخاذ تصمیم درست و اجرای آن برای رضای خدا گفت: ریشه همه اختلافات و مشاجرات هوای نفس است و اگر تقوا داشته باشیم و این مفهوم را در مدیریت، عملی و پیاده‌سازی کنیم، اختلافات و دعوا‌ها از بین خواهد رفت.

پزشکیان با بیان اینکه قرار نیست یک برنامه جدید بیاوریم و اگر برنامه‌های موجود نیز دارای اشکال بود و با سیاست‌های تعیین شده همخوانی نداشت، نسبت به اصلاح آنها اقدام خواهیم کرد، اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده باید کابینه‌ای تشکیل دهیم که فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی جلوه وفاق ملی باشد و ما را به هدف برساند که اگر اینگونه عمل کنیم توانسته‌ایم بر اساس خواست و انتظارات رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: بر اساس سند چشم‌انداز قرار بود در منطقه اول باشیم و فقر و تبعیض را از بین ببریم، اما متاسفانه نتوانستیم این اهداف را محقق کنیم و باید ببینیم اشکال کار کجاست؛ باور دارم اگر دست به دست هم دهیم و وحدت و انسجام داشته باشیم، قادر خواهیم بود بر مشکلات غلبه کنیم.

در این جلسه پیش از سخنان رئیس جمهور، محمد مخبر سرپرست سابق ریاست جمهوری ضمن تبریک مجدد انتخاب و انتصاب دکتر پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور ملت ایران گفت: شهید رئیسی در دوره مسئولیت خود دو ویژگی برجسته تاکید بر حل مسائل و مشکلات کشور و ارتباط با مردم داشت. بحمدالله هر دو این ویژگی‌ها در دکتر پزشکیان نیز وجود دارد که سرمایه بسیار ارزشمندی است و همه ما خود را موظف به حمایت و یاری ایشان در این مسئولیت خطیر و سنگین می‌دانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۰۲:۰۵ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
به چه حقی دختر آقای پزشکیان وارد محدوده پاستور و دفتر ریاست جمهوری شده مگر دخترش چه مسئولیتی دارد که وارد پاستور می‌شود ؟
برای رد کردن پدر از زیر قرآن می‌توانستند از جلوی در خانه خودشان این کار را بکنند
این خلاف وعده پزشکیان در مقابله با رانت و تبعیض و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
پاستور محل کار وزندگی رئیس جمهور هست پس حق اینو داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
شکست در برنامه ششم و شکست در اقتصاد فقط بخاطر اختلاس و دزدی‌های مسئولان بود
Iran (Islamic Republic of)
زنگ
۰۰:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
یک فکری واس مردم غزه بکنید این آدم کشی نه جنگ نتانیاهو بایدقراردا د اسلوکه بااعراب نخست وزیرقبلی اسراییل امضا کرده اجراکندنخست وزیرقبلی اسراییل واس خاطرهمین قراردادبااعراب و فلسطین ترورکردن حق نداری یک انگشت اریک فلسطینی قطع بشه چ برسه اینهمه آدم بکشی همون نخست وزیرقبلی که قبرش درتل آویو کناربرادرتوهست که درجنگ بافلسطینیاکشته شدوتوداری وحشیانه از مردم غزه بخاطربرادرت انتقام میگیری نتانیاهوی وحشی فرصت طلب تودردادگاه نظامی ولاهه محاکمه میشی ب جرم قتل هزاران نفر آدم بیگناه باید انتقام برادرت از فلسطین بگیری وحشی توبایددستگیربشی بروقراردا اسلو بااعراب روبخون حق نداری یک وجب از خاک فلسطین روبگیری همون قراردادی که نخست وزیر قبلی روبخاطرش ترور کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
از اولین انتصاب مشخص است که چه دورانی در انتظار ماست...
باید برای هر اتفاقی منتظر باشیم و خودمون رو برای شرایطی که تاحالا ندیده‌ایم آماده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
خدا حافظ یاران رئیسی . خداحافظ خدمت کنندگان بی ریا . خدا حافظ مخبر قدرت ندوست . یاد و نام رئیسی و مخبر هرگز از یادها نخواهد رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
فقط و فقط حذف رانت و دلالی از اقتصاد و رشد دادن تولید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
این که نمیتونه حرف بزنه چطور میتونه رییس جمهور بشه یا امام زمان کمکمون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
خداقوت، گفتن که جوان ها امید داشته باشن بیان تو دولت ، فعلا مدرسه پیرمردها درست کردن
Germany
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
ممنون آقای مخبر بخاطر بزرگ منشی و شایستگی ای که در فقدان شهید رییسی از خودتون نشون دادید.
آخرین اخبار