رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان گفت: یک خانواده شکارچی حرفه‌ای و غیرمجاز در رباط پشت بادام اردکان به دام افتادند.

سید جلال موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان گفت: این خانواده شکارچی که بنا بر گزارشات مردمی تهدیدی علیه محیط زیست و حیات وحش منطقه بودند با کار اطلاعاتی چند ماهه یگان تکاوری نیروی انتظامی ساغند توسط یگان ساغند و همکاری اداره محیط زیست اردکان به دام افتادند.

وی افزود: این خانواده که احدی از آنها سابقه دار می‌باشد به صورت حرفه‌ای اقدام به شکار غیر مجاز حیات وحش و حیوانات حمایت شده می‌کردند و گوشت حیوانات را به شهر یزد انتقال می‌دادند، که با تلاش یگان تکاوری نیروی انتظامی ساغند و عملیات اطلاعاتی در طول چند ماه و همکاری اداره محیط زیست دستگیر شدند.

موسوی گفت: این شکارچیان در یک مورد دو راس میش وحشی و دو راس کل سه ساله در شکارگاه‌های رباط پشت بادام اردکان اقدام به شکار کرده بودند.

 وی افزود: از این شکارچیان دو قبضه اسلحه گلوله زنی جواز دار یک دوربین چشمی و آثار چهار راس شکار و ادوات شکار کشف گردید و سه نفر از آنها به مراجع قضایی معرفی گردیدند و تفهیم اتهام شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار