معاون فروش خودروسازی سایپا از تحویل تمامی ۶ هزار خودروی چانگان به مشتریان از ماه آینده خبر داد.

آقاطاهریان معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا در برنامه رونمایی از خودرو شاهین پلاس اتوماتیک گفت: این پروژه از سال ۱۴۰۱ استارت خورد و برنامه داریم ۳ هزار دستگاه از این خودرو اتوماتیک تولید و وارد بازار شود.

او بیان کرد: محصول شاهین پلاس اتوماتیک جزء خودروهای فاخر کشور به حساب می‌آید به طوری که از نظر ایمنی دارای کیفیت منحصر به فرد است، قیمت پس از تایید سازمان حمایت مشخص و پیش‌فروش آن آغاز خواهد شد.

آقاطاهریان بیان کرد: ما علاقه‌ای به افزایش قیمت در بازار نداریم و  مقید به قیمت سازمان حمایت هستیم، متاسفانه قیمت بازار و کارخانه اجازه ورود خریدار واقعی را نمی‌دهد و در این خصوص سازمان حمایت باید ورود کند.

او در خصوص اظهارات معاون وزیر صمت مبنی بر افزایش بدون اطلاع برخی از محصولات خودروسازان سایپا و ایران‌خودرو افزود: ایشان گفته بودند که ما در حال بررسی قیمت‌ها هستیم و چیزی مبنی بر خلاف افزایش قیمت مشاهده نکرده ایم اما به طور کلی صورت مالی قیمت‌ها را به سازمان حمایت ارائه کرده‌ایم و در حال بررسی موضوع هستند.

معاون فروش سایپا افزود:۶ هزار دستگاه خودروی چانگان در گمرک بوده و برای ورود به بازار باید استاندارد نهایی را انجام دهند ،در حال حاضر از این رقم ۱۲۰۰ خودرو روز گذشته وارد پارکینگ سایپا شد و قرار است مابقی خودروها هم به دست مشتریان برسد.

به گفته آقاطاهریان، تولید انبوه خودروی آریا از دی ماه امسال آغاز خواهد شد. 

خبرنگار:رضا زارع

برچسب ها: سایپا ، فروش خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار